تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۲
۰
plusresetminus
سردار حسین معروفی گفت:راه برون رفت از مشکلات کشور ترویج اندیشه شهید سلیمانی است و نباید تنها در خاطره گویی این شهید عزیز را خلاصه کنیم؛ زیرا شهید سلیمانی طبق بیان امام ما از خودش عبور کرده بود؛ این باید برای مدیران ما الگویی باشد.
راه برون رفت از مشکلات کشور ترویج اندیشه شهید سلیمانی است
به گزارش راه آرمان، ظهر امروز آیین تکریم و معارفه مسئول ستاد ترویج  مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات محمد زمانی تقدیر و سعید کاظمی به عنوان مسئول جدید ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی معرفی شد.

سردار حسین معروفی در این مراسم گفت: شهید سلیمانی در همه عرصه ها از اقتصاد، فرهنگ، مدیریت، رفتار و... الگوی عملی برای همه ما است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: راه برون رفت از مشکلات کشور ترویج اندیشه شهید سلیمانی است و نباید تنها در خاطره گویی این شهید عزیز را خلاصه کنیم؛ زیرا شهید سلیمانی طبق بیان امام ما از خودش عبور کرده بود؛ این باید برای مدیران ما الگویی باشد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند شهادت شهید سلیمانی یک فرصت است اظهار کرد: شهادت حاج قاسم فرصتی برای انقلاب و ملت ما و برای انسجام و وحدت است؛ این مکتب درس آموز باید به دانشگاهها و مدارس و خانه ها برود.

حسین معروفی با اشاره به حضور مثال زدنی زائران مزار شهید سلیمانی در ایام نوروز تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز ما ۸۰ هزار زائر حاج قاسم را اسکان دادیم؛ و این حضور، حرکت کردن به سمت مردمی شدن مکتب است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: ۴ موضوع در حوزه زیرساخت در دستورکار ما قرار دارد یکی گلزار بین المللی شهدا، زائرسرای اقشار، زائرسرای راهیان مکتب شهید سلیمانی و زادگاه شهید سلیمانی و طرح جامع روستای قنات ملک

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcgz39quak9xw4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین