تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۲
۰
plusresetminus
محمود رستمی‌پور گفت: ۱۰۶ میلیارد تومان از این مبلغ سهم شهرداری جیرفت بوده است
واریز ۲۱۲ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های جیرفت
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ محمود رستمی‌پور مدیر امور مالیاتی جیرفت گفت: از محل درآمدهای ارزش افزوده استان کرمان در یازده ماه (پایان بهمن)  سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۱۲ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شهرستان جیرفت واریز شده است.
 
رستمی‌پور در دیدار با فرماندار جیرفت با اشاره به اهمیّت پرداخت مالیات اظهار کرد: پرداخت مالیات کمک بزرگی در رشد و پیشرفت اقتصاد کشور است.
 
وی افزود: مجموعه امورمالیاتی جیرفت به صورت شبانه روز در جهت تحقق اهداف سازمان امورمالیاتی تلاش می‌کنند.
 
مدیر امور مالیاتی جیرفت با اشاره به اینکه سعی کردیم از تمامی ظرفیت‌های قانونی در جهت کمک به فعالین اقتصادی این منطقه استفاده کنیم بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این مجموعه همکاری با فعالین اقتصادی و حسن برخورد با مراجعه کنندگان است.
 
وی با اشاره به واریزهای انجام شده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان جیرفت از محل درآمدهای عوارض ارزش افزوده خاطرنشان کرد: از محل درآمدهای ارزش افزوده استان در یازده ماه (پایان بهمن) سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۱۲ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شهرستان جیرفت واریز شده است.
 
رستمی پور افزود: از این مبلغ بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان سهم شهرداری جیرفت بوده است.
 
وی گفت: همچنین مبالغ دیگری بابت درآمدهای ارزش افزوده اسفندماه سال ۱۴۰۰ طی چند روز آینده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز خواهد شد.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcb80b88rhb5fp.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما