تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۷
۰
plusresetminus
با تلاش اعضای جوانان هلال احمر کرمان انجام شد:

ارائه خدمات آموزشی و بهداشتی به بیش از 800 هزار نفر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد: جوانان هلال احمر به بیش از 871 هزار نفر در سال گذشته در حوزه اقدامات پیشگیرانه و مبارزه با کرونا خدمات متنوعی ارائه کردند.
ارائه خدمات آموزشی و بهداشتی به بیش از 800 هزار نفر
به گزارش "راه آرمان" رضا فلاح بیان کرد: در سال گذشته معاونت امور جوانان این جمعیت در حوزه پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا بیشترین فعالیت در حوزه واکسیناسیون و نظارت بر وضعیت بهداشتی اصناف، ادارات و سایر دستگاه ها اجرا کرده است.

وی با اشاره به به بهره مندی 871 هزار و 937 نفر از خدمات آموزشی و بهداشتی اعضای جوانان در سراسر استان افزود: از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون برنامه هایی از قبیل آمران سلامت، حامیان سلامت، ناظران سلامت، نذرسلامت (1و2) و ایران یاران جوان (واکسیناسیون) جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا توسط معاونت امور جوانان استان و با مشارکت 2 هزار و 128 عضو جوان برگزار شده است.

وی در ادامه به اجرای برنامه طرح ملی خدمات بشردوستانه در ایام نوروز در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: 379 هزار و 88 نفر از خدمات این طرح بهره مند شدند.

فلاح خاطرنشان کرد: 596 عضو جوان نیز در این طرح مشارکت داشتند.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی دادرس در سال گذشته تصریح کرد: 8 هزار و 842 دانش آموز پایه های هشتم و نهم با آموزه های امدادی آشنا و آموزش داده شدند.

وی به اجرای مانور ایمنی در برابر زلزله با حضور 268 هزار و 528 دانش آموز اشاره کرد و افزود: این برنامه در 904 مدرسه در سراسر استان با همکاری آموزش و پرورش اجرا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار داشت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با ورود به حوزه آسیب های اجتماعی اقدامات بسیار گسترده ای در این خصوص اجرا کرده است که خوشبختانه در حوزه توانمندسازی جوامع محلی با رویکرد توسعه کسب و کارهای خرد استان کرمان رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

فلاح در پایان به اجرای طرح «سلامت گر مدرسه» در 121 مدرسه در سطح استان اشاره کرد و گفت: 3 هزار و 416 دانش آموز در قالب این طرح با مباحث آموزشی رعایت نکات بهداشتی، شست و شوی دست‌ها و ضدعفونی کردن آن ها، تأکید بر استفاده از ماسک در محیط مدرسه و دیگر مکان‌های عمومی آشنا شدند.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdchz-nzq23nixd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین