تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۹
۰
plusresetminus
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس به منظور پیگیری کمک به کشاورزان برای دریافت تسهیلات کم بهره با مدیرعامل بانک کشاورزی کشور دیدار کرد.
ادامه پیگیری های نماینده رفسنجان و انار برای کمک به کشاورزان خسارت دیده
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام حسین جلالی روز دوشنبه ۲۹ فروردین به منظور پیگیری کمک به کشاورزان خسارت دیده شهرستان های رفسنجان و انار که محصولشان دچار خسارت سرمازدگی شده است، با حضور احمدی مدیر مجتمع مس رفسنجان و محمدی رئیس بانک کشاورزی استان کرمان با مدیرعامل بانک کشاورزی کشور دیدار کرد.

در این جلسه در خصوص سپرده گذاری مس در بانک کشاورزی برای اعطای تسهیلات کم بهره به کشاورزان مباحثی مطرح شد که کشاورزان بتوانند با دریافت آن بخشی از هزینه های نگهداری و تعمیرات باغات خود را بپردازند.
همچنین در این جلسه در خصوص کمک هایی در بحث بیمه و پرداخت وام به شرکت های دانش بنیانی که در حوزه کشاورزی فعالیت پژوهشی دارند، تصمیماتی اتخاذ شد.

حجت‌الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: مقرر شد سود و دیرکرد وام‌های بانک کشاورزی تا سال ۱۴۰۰ به‌طور کامل بخشیده شود و دو نوع وام ۱۱ درصد و ۱۵ درصد برای کشاورزان و وام ۱۸ درصد برای دانش‌بنیان‌ها که در حوزه کشاورزی تحقیق و پژوهش انجام می‌ دهند، پیش‌بینی شده است.

وی متذکر شد: مزایایی از لحاظ بیمه و قیمت پایه هم برای کمک‌ به کشاورزان در نظر گرفته شده خواهد شد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcj8mevouqe8tz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما