کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت خبر داد؛

توزیع بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های نیازمند

31 فروردين 1401 ساعت 10:22

سرهنگ پاسدار ناصر بهروز گفت: به همّت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت ۲۰۰۰ بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان جهت خانواده‌های نیازمند تدارک دیده شده است.


به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ سرهنگ پاسدار ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: در راستای لبیک به بیانات مقام معظّم رهبری مدظله العالی کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان شناسایی شده جامعه توزیع می‌شود.
 
وی بیان کرد: با توجه به شناسایی که توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت صورت گرفت، ان‌شاءالله به صورت گسترده در سطح همه شهرستان، بخش‌ها و روستاها و مناطقی که نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر است ویژه ماه مبارک رمضان و ایام لیالی قدر این بسته‌های معیشتی توزیع خواهد شد.
 
سرهنگ پاسدار بهروز ابراز کرد: با توجه به ظرفیتی که وجود دارد بسته‌های معیشتی به نیازمندان شناسایی شده در همه بخش‌های تابعه شهرستان جیرفت توزیع خواهد شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت ارزش ریالی هر سبد را ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: ۱۰ کیلو برنج، روغن، رب‌گوجه، ماکارونی، نخود و عدس از جمله اقلام این بسته‌های معیشتی است.
 
سرهنگ پاسدار بهروز تصریح کرد: کمک‌های مواسات و مؤمنانه با نام مبارک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهرستان جیرفت صورت می‌گیرد که جامعه هدف نیازمندان را تحت پوشش قرار می‌دهد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت اذعان کرد: از ابتدای بیماری کرونا تاکنون این چهاردهمین مرحله کمک مؤمنانه در سال ۱۴۰۱ و در سال جدید دومین سری کمک مؤمنانه سپاه در ۱۸ ماه گذشته که در حال توزیع گسترده می‌باشد.
 
وی در رزمایش کمک مؤمنانه با اشاره به فعالیت بسیج و سپاه برای حل مشکلات مردم اظهار کرد: بسیج و سپاه در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظّم رهبری مدظله العالی و به منظور خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم با تمام توان پای کار می‌باشد و این مهم یکی از رویکردهای اصلی سپاه است و بسیج به برکت روحیه جهادی و انقلابی، امروز کارآمدترین و مردمی‌ترین نهاد مقدس انقلاب اسلامی است.
 










انتهای پیام/


کد مطلب: 126337

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/126337/توزیع-بیش-۲۰۰۰-بسته-معیشتی-ویژه-ماه-مبارک-رمضان-بین-خانواده-های-نیازمند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir