تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۹
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه منوجان خبر داد؛

توزیع دو هزار بسته معیشتی در منوجان

اسلام حیدری از توزیع 2 هزار بسته‌ی معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه و پخت 13 هزار پرس غذا در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.
توزیع دو هزار بسته معیشتی در منوجان
به گزارش راه آرمان؛ اسلام حیدری گفت: در راستای اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، تعداد 2 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه و تاکنون پخت  13 هزار پُرس غذا توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات سپاه در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت منوجان از اهداف اصلی برگزاری این رزمایش را کمک به اقشار کم درآمد جامعه و افرادی که در اثر ویروس کرونا دچار مشکل و ضرر شده‌اند، عنوان کرد.

حیدری افزود: سپاه و بسیج از زمان آغاز شیوع بیماری منحوس کرونا با اجرای رزمایش های مختلف کمک مومنانه، طرح ملی حاج قاسم سلیمانی و... در کنار همشهریان در مبارزه با ویروس کرونا شبانه روز فعالیت داشته و سعی کرده پا به پای کادر درمانی و سایر مسئولان ذیربط در مقابله با این بیماری تلاش کنیم و خوشبختانه در این رابطه به موفقیت‌های زیادی رسیدیم و تا پایان این بیماری همچنان در کنار همشهریان و خدمتگزار آنها خواهیم بود.

فرمانده سپاه ناحیه‌ منوجان در پایان ضمن قدردانی از کمک و حمایت‌های همه جانبه‌ مسئولان، مردم  در تهیه و توزیع این بسته‌ها در بین نیازمندان خاطر نشان کرد: هر کسی که توان مشارکت در رزمایش کمک مؤمنانه دارد سپاه و بسیج آمادگی دارد با جمع آوری کمک‌های این عزیزان به یاری نیازمندان و اقشار آسیب دیده بشتابد.

انتهای پیام/محمدی https://armanekerman.ir/vdcfjvdy0w6d0ma.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما