تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۶
۰
plusresetminus
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان:

شهدای گمنام میزبان مراسم احیای شب‌های قدر

مهدوی گفت: به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر، مراسم احیا در کنار شهدای مزار گمنام سراسر استان کرمان همانند سال های گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.
شهدای گمنام میزبان مراسم احیای شب‌های قدر
سرهنگ  محمود مهدوی فرد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در گفتگو با خبرنگار "راه آرمان" در رابطه با برگزاری مراسم شب قدر در جوار شهدای گمنام اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر، مراسم احیا در کنار
مزار شهدای گمنام سراسر استان کرمان همانند سال های گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

 وی افزود:  درسراسر استان کرمان 120 گلزار شهید گمنام واقع شده است،  که تعدادی از این گلزارها در مجموعه های محصور مثل دانشگاه ها،ادارات و ارگان های دولتی و مجموعه های نظامی وجود دارد،که به دلیل بسته و بودن و تعطیلی این مراکز در این ساعات برنامه شب قدر نمی توانند برگزار کنند.
 
وی با اشاره به استثنا بودن مجموعه های همچون سپاه ثارالله کرمان و ستاد فرماندهی نیروی انتظامی که در مجوعه خود پیکر مطهر شهید گمنام  حضور دارد ادامه داد: مراسم لیالی شب قدر در این مجموعه ها با حضور سربازان وظیفه برگزار می شود.
 
وی توضیح داد: مجموعه های همچون مراکز آموزشی مثل ۰۵،شهدای باغین ،شهدای وظیفه نیرو دریایی سیرجان هم با حضور سربازان وظیفه مراسم لیالی قدر را در کنار قبور مطهر شهدای گمنام خود برگزار می کنند.
 
 مهدوی در پایان اظهار داشت :لذا در همه شهرستان ها و مجامع عمومی که مقبره شهدای گمنام حضور دارد مراسم شب قدر با حضور مردم شهید پرور برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ط
 
  https://armanekerman.ir/vdchm-nzx23nixd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین