تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۱
۰
plusresetminus
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان:

مجوز راهپیمایی مردمی گسترده روز قدس در رفسنجان‌ اخذ شد

مهدی حسنی گفت: مجوز برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در رفسنجان از سوی ستاد مقابله با کرونای شهرستان صادر شد و این مراسم‌ با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور گسترده مردمی انجام خواهد شد.
مجوز راهپیمایی مردمی گسترده روز قدس در رفسنجان‌ اخذ شد
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام مهدی حسنی در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در رفسنجان افزود: رسانه ها نیز از آمادگی لازم برای پوشش خبری حضور پرشور مردم در این مراسم برخوردار باشند.
 
وی ادامه داد: جمعه پایانی ماه مبارک رمضان روز سر دادن ندای انزجار مسلمانان جهان از رژیم غاصب صهیونیسم است و این روز از اهمیت بالایی بر خوردار است.
 
حجت الاسلام حسنی تصریح کرد: کما فی سابق حضور پرشور مردم را در راهپیمایی روز قدس شاهد خواهیم بود.
 
وی اضافه کرد: مردم رعایت دستور العمل های بهداشتی با تمام توان برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم اقدام خواهند کرد.
 
حجت الاسلام حسنی با اشاره به چگونگی خدمات رسانی متولیان امر گفت: وظایفی برای دستگاه های عضو ستاد برگزاری روز قدس مشخص شده است تا این مراسم هر چه با شکوهتر برگزار شود.
 
حجت الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: هر جا حضور امت حزب الله باشد دشمنان مایوس شدند و امید داریم که رژیم غاصب صهیونیسم از روی زمین محو شود.
 
در این نشست پیرامون تعیین مسیرهای راهپیمایی و مراسم های این روز بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد مردم تا یکساعت قبل از شروع خطبه های نماز جمعه در مصلی گرد هم آیند و پس از ارایه خطبه ها و اقامه نماز راهپیمایی از مصلی به سمت میدان شهید سپهبد صیاد شیرازی انجام می شود.
 
سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در رفسنجان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
 
انتهای پیام/
 
 
https://armanekerman.ir/vdcjmmevxuqe8tz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما