کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد؛

کار جهادی را باید به کار قرارگاهی تبدیل کنیم/ لزوم تخصصی شدن گروه های جهادی

31 فروردين 1401 ساعت 20:26

حسین معروفی گفت: کار گروه های جهادی را باید واقعی کرد و تمام فعالیت های ما باید در این عرصه علمی و هوشمندانه شود.


به گزارش راه آرمان؛ عصر امروز نمایندگان مجمع جهادگران استان کرمان با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیدار و گفتگو کردند.

سردار معروفی خطاب به جهادگران گفت: کاری که شما انجام می دهید، بزرگترین باقیات و صالحات است که با هیچ چیز قابل قیاس نیست؛ عظمت این کار فراتر از آن است که با مقیاس مادی آن را تعریف کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: امید جنود خداست و ناامیدی جنود شیطان است و شما تمام کارتان به جنود خدا تبدیل می شود چرا که امید در جامعه ایجاد می کنید و کسی که امیدوار می شود بیشتر به سمت خدا می رود.

وی بیان کرد: بیشترین آرامش ما این است که از آلام مردم کم کنیم و تهیه و توزیع کمک های مؤمنانه، ساخت و تعمیر منازل، آبرسانی، احداث سیل بند و غیره در جامعه امید ایجاد می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در کار مومنانه و جهادی اول باید خود را بسازیم، بشکنیم و پا روی نفس خود بگذاریم و بعد می توانیم به مردم خدمت کنیم و در این شرایط حاج قاسم تولید می شود و اندیشه زیبا عمل زیبا دارد.

سردار معروفی ابراز کرد: کار جهادی را باید به کار قرارگاهی تبدیل کنیم؛ چرا که اگر این کار را نکنیم، نتیجه نمی گیریم و نگاه ما در خدمات رسانی نباید نگاه سیاسی و قومی و مذهبی باشد؛ نگاه ما در این عرصه نگاه دین، امام و انقلاب است امام، انقلاب و دین است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به وقوع سیل در شرق استان و با بیان اینکه محلی ها، بحران ها را می شکنند، اظهار کرد:
در قالب قرارگاه می شود مطالبه کرد و همه باید پاسخ دهند و کار کنند.

وی عنوان کرد: حتما باید گروه های جهادی را تخصصی کنیم و اگر این کار انجام شد، ابزار برای فعالیت فراهم می شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: شاخصه های فقر ما در برخی از نقاط جنوب و شرق استان بدتر از سیستان و بلوچستان است و نگاه به شرق و جنوب استان باید عوض شود و توازن در خدمات دهی باید در همه مناطق استان مد نظر قرار گیرد.

سردار معروفی با بیان اینکه راه اندازی صندوق های تعاونی و اشتغال زایی و همچنین عملی کردن شعار سال باید مد نظر قرار گیرد، خاطر نشان کرد: کار گروه های جهادی را باید واقعی کرد و تمام فعالیت های ما باید در این عرصه علمی و هوشمندانه شود.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 126367

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/126367/کار-جهادی-باید-قرارگاهی-تبدیل-کنیم-لزوم-تخصصی-شدن-گروه-های

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir