کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب‌شرق کشور:

آزادسازی دو مددجوی جرائم غیر عمد کرمانی توسط ارتش/ 200 خانوار تحت پوشش کمیته امداد افطار مهمان ارتش بودند

1 ارديبهشت 1401 ساعت 11:09

امیر غلامعلیان گفت: این قرارگاه در ادامه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی امشب اقدام به آزادسازی ۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد که خانواده آنها تحت پوشش کمیته امداد بودند با اعتبار مشخص شده از طرف ستاد دیه استان کرد.


به گزارش راه آرمان؛ امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب‌شرق کشور شب گذشته در مراسم افطاری خانوارهای کمیته امداد به میزبانی ارتش گفت:  فعالیت‌های اجتماعی ارتش از بارزترین تاثیرات اهتمام و توجه به مسئولیت اجتماعی و مشارکت در رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

وی عنوان کرد: از جمله آن می‌توان به تامین جهیزیه و اقلام ضروری اقشار آسیب‌پذیر، کمک به سیل‌زدگان، کمک به زلزله‌زدگان و آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اشاره کرد که امروز شاهد گوشه‌هایی از این حرکت ارزشمند در دهه ارتش هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب‌شرق کشور بیان کرد: در همین راستا در دهه گرامیداشت ارتش که همزمان با شب‌های لیالی قدر است و با همت قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب‌شرق میزبان ۲۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بودیم.

غلامعلیان ابراز کرد: همچنین، قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب‌شرق در ادامه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی امشب اقدام به آزادسازی ۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد که خانواده آنها تحت پوشش کمیته امداد بودند با اعتبار مشخص شده از طرف ستاد دیه استان کرد و این اعتبار تحویل ستاد دیه استان شد تا هرچه سریعتر این دو مددجوی زندانی به آغوش خانواده برگردند.

وی خاطرنشان کرد: امتیاز مهم ارتش مردمی بودن است و ارتش از مردم، با مردم، در کنار مردم و در خدمت اهداف مردم است و این ویژگی باید حفظ شود و روز به روز گسترش یابد.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 126374

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/126374/آزادسازی-دو-مددجوی-جرائم-غیر-عمد-کرمانی-توسط-ارتش-200-خانوار-تحت-پوشش-کمیته-امداد-افطار-مهمان-بودند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir