تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۵
۰
plusresetminus
سردار حسین معروفی گفت: ما اعتقاد داریم نمی شود بگوییم پیرو ولایت و‌ حجت خدا هستیم و‌ پیرو مکتب شهید سلیمانی هستیم اما نتوانیم دور یک میز به خاطر خدا و حل مشکلات مردم جمع شویم.
شهید بادپا با بصیرت کامل همواره در مسیر امام خویش قرار داشت/ برخی دم از حاج قاسم می زنند اما برای حل مشکلات مردم ایثار ندارند
به گزارش راه آرمان بعد از ظهر امروز مراسم هفتمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین بادپا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و برخی مسئولان استانی در محل گلزار شهدای کرمان در جوار مزار شهید برگزار شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه شهدای ما محور حقیقی وحدت ما و شناسنامه حقیقی ملت ایران هستند گفت: بزرگترین مولفه قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی شهیدان ما هستند؛ آنها جان و آبروی خود را برای دفاع از دین خود، تمامیت ارضی ایران اسلامی و انقلاب اسلامی و ناموس فدا کردند.
 
وی افزود: شهید بادپا هم در جبهه ۸ ساله دفاع مقدس رزمید و هم در جنگی جدیدی که در منطقه به راه انداختند جنگید و مدافع حرم شد.
 
سردار معروفی با تاکید بر اینکه شهیدان مدافع حرم و شهید بادپا ویژگی های منحصر به فردی دارند که یکی از آنها ناموس پرستی است، توضیح داد: ناموس پرستی شیعه و مومنین برگرفته از گودال قتلگاه امام حسین(ع) است؛ شهیدان مدافع حرم به زیبایی ناموس پرستی را عملیاتی کردند و امروز مورد توجه خاص حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) هستند.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: شهیدانی چون جمالی و بادپا رزمیدند و اجازه تعرض دشمن به ناموس آل الله را ندادند؛ اینها عاشورا را با همراهی خانواده و همسر و فرزندان خود تولید کردند.
 
وی اظهار کرد: از ویژگی های دیگر شهدای مدافع حرم از جمله شهید بادپا ایمان عملی، صبر، بصیرت، ولایت باوری و اخلاص در عمل است.
 
حسین معروفی با اشاره به ایمان عملی حاج حسین بادپا گفت: شهید بادپا از دوران نوجوانی در دفاع مقدس تا ۷ سال پیش که جانش را تقدیم دین خدا و ملت ایران کرد؛ باور داشت به ذات اقدس الهی، نماز اول وقت و انس او با قرآن زبانزد همگان است.
 
وی تصریح کرد: انسان برای قرار گرفتن در مسیر حق باید دشمن شناس و امام شناس باشد؛ شهید بادپا با بصیرت کامل همواره در مسیر امام خویش قرار داشت.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر ولایت باوری شهدا تشریح کرد: شهدا با نگاه به اراده امام خود حرکت می کردند یعنی باید با میل ولی و‌ حجت خدا کار کرد؛ همانگونه که وصیتنامه حاج قاسم ولایت نامه است.
 
معروفی عنوان کرد: حاج قاسم فقط در بیان و وصیتنامه بر پیروی از ولایت تاکید نکرده بود بلکه او ۴ ماه قبل از شهادت در موقوف نامه بیت زهرا(س) می نویسد هرکس در این مکان موعظه و مداحی می کند باید محب اهل بیت(س) باشد همچنین باید محب امام خمینی(ره) و امام خامنه ای باشند.
 
 
وی با بیان اینکه شهید بادپا خودش نخواست که جنازه اش برگردد گفت: حاج حسین عاشق و مرید واقعی حاج قاسم بود؛ نمی خواست بار دیگر صحنه تدفین شهید جمالی توسط حاج قاسم با بادپا تکرار شود و او مستجاب الدعوه شد؛ شهید سلیمانی چندین بار گفته بود که شهید جمالی و شهید بادپا اینقدر دنبال شهادت دویدند تا شهید شدند.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: نمی توان از شهید بادپا مرید و سرباز حاج قاسم گفت و از مکتب حاج قاسم نگفت امروز مکتب حاج قاسم محور اصلی برون رفت از همه مشکلات کشور ما است اگر مسئولان این مکتب را به درستی عملیاتی کنند.
 
سردار معروفی گفت: ما باید اندیشه شهید سلیمانی را ساری و جاری کنیم نه فقط حوزه احساس را؛ چون اندیشه زیبا عملی زیبا را بدنبال دارد.
 
وی ادامه داد: به گفته اماممان شهید سلیمانی یک فرصت است برای نظام و انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران اگر عالمانه و هوشمندانه این مکتب را در کشور جاری کنیم از مشکلات بیرون خواهیم رفت چون مدیریت شهید سلیمانی فقط نظامی نیست بلکه در همه عرصه ها است.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر لزوم  مردمی کردن مکتب شهید سلیمانی بیان کرد: امسال 350 هزار زائر به کرمان آمدند و این پیام بزرگی برای کشور و در مرکز ثقل وحدت در کرمان دارد.
 
معروفی با انتقاد از برحی وحدت شکنی ها در استان اظهار کرد: ما اعتقاد داریم نمی شود بگوییم پیرو ولایت و‌ حجت خدا هستیم و‌ پیرو مکتب شهید سلیمانی هستیم اما نتوانیم دور یک میز بخاطر خدا و مردم جمع شویم.

وی ادامه داد: این مطالبه ما به عنوان جبهه انقلاب و‌ مکتب شهید سلیمانی از همه کسانی است که مسئول هستند ؛ امروز ما خیلی جاها گره را احساس می کنیم و نمی توانیم مشکلات استان را حل کنیم؛ باید ایثار و ازخودگذشتگی داشته باشیم.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: کجا شهید سلیمانی برای حل مشکلات نظام و مردم خط کش گذاشت و مردم را تقسیم کرد که ما امروز بگوییم پیرو شهید سلیمانی است اما برخلاف منش او رفتار کنیم؛ این خلاف واقع است بخاطر خدا و مردم باید گذشت و ایثار کنیم.

انتهای پیام/
 
  https://armanekerman.ir/vdcdj90f9yt0xs6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین