تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۵
۰
plusresetminus
سردار رحیم نوعی اقدم گفت: هرکس عاشق خدا شد شهید می شود؛ شهید بادپا دنبال خدا بود او خدا را یافت و شناخت و عاشق خدا شد و خدا را عاشق خودش کرد.
هرکسی عاشق خدا شود شهید می شود/ شهید بادپا شاگرد خلف حاج قاسم بود
به گزارش راه آرمان؛ سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت سوریه در مراسم هفتمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین بادپا گفت: من ۶ سال در رکاب حاج قاسم بودم؛ شهید سلیمانی با همه زیبایی ها ویژگی ها و خوبی هایی که در اقصی نقاط دنیا مطرح می شود توصیف نشده است بلکه ناگفته های بسیار زیادی از این قهرمان مقاومت و سرباز ولایت و بنده مخلص خدا وجود دارد که در تمام لحظات صحنه نبرد و مواجهه با دشمن اتفاق افتاده و لازم است بیان شود.
 
وی با اشاره به اینکه حاج حسین بادپا را نمی توان در یک زمان ۲۰ دقیقه ای توصیف کرد؛ اظهار کرد: من شهید بادپا را در صحنه های نبرد دیده ام؛ او عاشق خدا بود و خدا عاشق او بود.
 
سردار نوعی اقدم تشریح کرد: در 8 سال دوران دفاع مقدس لشکر قهرمان ثارالله وقتی می خواستند به منطقه جنگی اعزام شوند، تجهیزات می گرفتند و آماده حرکت بودند از یکدیگر حلالیت می گرفتند و خداحافظی می کردند می آمدند در مقابل چادر تبلیغات می ایستادند و کلیشه ای پشت پیراهن رزمندگان درج می شد و آن حدیث قدسی بود ای پیامبر به بندگان من بگو من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی؛ خدا می فرماید هرکس من را طلب کند می یابد و هرکس یافت می شناسد و هرکس شناخت، دوستم می دارد و هرکس دوستم داشت عاشقم می شود؛ این گلزار شهدا به ما می گوید عشق بازی خدا چطور است
 
فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت سوریه ادامه داد: هرکس عاشق خدا شد شهید می شود؛ شهید بادپا دنبال خدا بود او خدا را یافت و شناخت و عاشق خدا شد و خدا را عاشق خودش کرد.
 
وی با تاکید بر تاسی شهید بادپا از شهید سلیمانی تصریح کرد: در چند موضوع شهید بادپا شاگرد خلف شهید سلیمانی بسیار به فرمانده اش اقتدا کرده بود یکی خدایی بودنش بود؛ حاج قاسم اعجوبه نیست او فقط قهرمان خدایی بودنش است؛ بعد از شهادت حاج قاسم، کرمان قبلگاه عاشقان شده است.
 
سردار نوعی اقدم با اشاره به اولین دیدار خود با شهید بادپا در عملیات آزادسازی شهر شیخ مسکین در سوریه گفت: ایثار حاج حسین از بخشیدن لباسش به رزمنده ای دیگر در سرمای زمستان در حالی که از سرما میلرزید و در حال جنگیدن بود در روز اول آشنایی برایم قابل توجه بود.
 
فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت سوریه ادامه داد: شهید بادپا اصلا نمی خواست مطرح گفته و دیده شود؛ او با 9 نفر در وضعیتی بسیار سخت نگران کننده در عملیات آزادسازی شهر شیخ مسکین با اعتقاد با خدا مقاومت می کرد.
 
وی با بیان اینکه من در اوج بحران شهید بادپا را شناختم گفت: ظهر وسط آتش دشمن ایستاد برای نماز؛ شهامت و شجاعت و اخلاق و تواضع او بی نظیر بود؛ خدا به اخلاص و توکل حاج حسین و استقامتش او را کمک کرد و دشمن را شکست داد؛ با این وجود اجازه نمی داد نامی از او برده شود.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcfcvdycw6d0ma.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین