تاریخ انتشار :شنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۸
۰
plusresetminus
همزمان با سالگرد شهید رمضان سردار شهید حیدر عسکرپور؛

یادواره شهدای روستای حمید آباد برگزار شد

مراسم یادواره چهار شهید روستای حمید آباد همزمان با سالگرد شهید رمضان سردار شهید حیدر عسکرپور جانشین تعاون لشکر ۴۱ثارالله با حضور امام جمعه ، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، جمعی از پاسداران ، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مردم اهالی روستا در حسینیه روستای حمید آباد برگزار شد.
یادواره شهدای روستای حمید آباد برگزار شد
به گزارش "راه آرمان"؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در این مراسم آباد با تسلیت شهادت علی بن ابی طالب و قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم یادواره شهدا گفت: برگزاری این محافل شهدا تعظیم شعائر الهی است راه احترام گذاشتن به شعائر الهی برگزاری چنین مجالسی است.
وی با بیان اینکه برگزاری این مراسمات به نوعی قدردانی از خانواده شهداست که چنین فرزندانی را تربیت کردند ادامه داد: نیاز داریم از این مجالس و محافل الگو گیری کنیم،این اسوه های بی‌نظیر در روستاهای دور افتاده از ولایت دفاع کردند ما به این اسوه ها و الگوپذیری از این اسوه ها نیازمندیم.
امام جمعه رابر عنوان کرد : بهترین سفر به عالم برزخ؛ مرگ باسعادت است درود به این چهار شهید روستای حمید آباد که برد کردند مرگ آنها تاجرانه و شرافتمندانه است، پیغمبر اکرم (ص) می فرماید: بهترین و با فضیلت ترین سفر به عالم برزخ شهادت در راه خداست.
وی با بیان اینکه شهادت ؛ مرگ شرافتمندانه و با فضیلت است اظهار کرد: گرامی ترین مرگ در راه خدا؛ شهادت است، این شب های قدر،را به شهید رمضانی که به مولا امیرالمومنین علیه السلام اقتدا کردند؛ گره بزنیم چرا که لبخند شهید گره گشاست و سعادت خلق میکند،‌
حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی با اشاره به جمله امیرالمؤمنین علیه السلام در محراب کوفه گفت: حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام فضایل زیادی دارد در خط و منش پیغمبر حرکت میکند، شخصی که در جنگ ها با پیغمبر است از امیرالمؤمنین فضیلت های بسیار زیادی است ازجمله اینکه پدر امامان معصوم است، همسر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در هیچ کجا امیرامومنین (علیه السلام )نفرمودند: فزت و رب الکعبه جز در لحظه شهادت.
وی، شهیدان را رستگاران عالم خواند و افزود: شهید رمضان حیدر عسکرپور به مولا امام علی علیه السلام اقتدا کردند وخودسازی؛ شیوه و مرام این شهید بود.
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی با بیان اینکه کتاب سردار عسکر پور خواندم گفت: زندگینامه سردار شهید حیدر عسکر پور کتاب سیب معطر در کربلای ۱۰ کتاب بسیارزیبایی است قلم رسا و روانی دارد؛ جوانان به این الگو ها نیاز دارند.
امام جمعه رابر با اشاره به فضیلت ها و خدمات سردار شهید حیدر عسکر پور گفت: شهیدی که جای قبرش را مشخص کرده و وعده میدهم به سالگرد برادرش شهید عباس نرسیده او هم به شهادت می رسید، اربعین شهید حیدر عسکرپور با مراسم سالگرد برادرشهیدش عباس عسکر پور یکی شد.
گفتنی است؛ در مراسم یادواره شهدا روستای حمیدآباد رابر ازکتاب سیب معطر در کربلای ۱۰(زندگینامه سردارشهید حیدرعسکرپور جانشین تعاون لشکر۴۱ثارالله ) به قلم حجت الاسلام علی اکبرهوشنگی و سرهنگ پاسدارعلی اکبر رفیعی سادات رونمایی شد.











































انتهای پیام /
 
https://armanekerman.ir/vdca6in6o49nuy1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما