تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۸
۰
plusresetminus
در همایش تجلیل از دست اندرکاران دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان عنوان شد؛

کرمان در راهپیمایی روز قدس باید بدرخشد/ شرکت بیش از ۱۵ هزار خودرو در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ کرمان

علی زینی وند استاندار کرمان در همایش تجلیل از دست اندرکاران دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان گفت: امسال بعد از شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اولین راهپیمایی روز قدس برگزار می شود و کرمان باید در این حوزه بدرخشد.
کرمان در راهپیمایی روز قدس باید بدرخشد/ شرکت بیش از ۱۵ هزار خودرو در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ کرمان
به گزارش راه آرمان؛ ظهر امروز همایش تجلیل از دست اندرکاران دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی ایران، تعریفی که در انقلاب است را در خود دارد و با همه انقلاب هایی که در دنیا افتاده، تفاوت دارد و آن بخش عقیدتی، ایمانی و دینی این انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: ما با جشن هایی که می گیریم علاوه بر تکریم، میخواهیم واقعیت های انقلاب را به نسل بعد از خودمان منتقل کنیم و کسانی که در ستادها فعالیت می کنند، مسئولیت سنگینی دارند.

علی زینی وند گفت: مناسبت مهم، راهپیمایی روز قدس را پیش رو داریم و بیماری کرونا فروکش کرده و وضعیت آرامی را داریم؛ اما رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است.

کرمان در راهپیمایی روز قدس باید بدرخشد

استاندار کرمان ابراز کرد: تاکید شده است و ضرورت دارد، زمینه لازم را برای حضور پرشور راهپیمایی روز قدس فراهم کنیم تا رزمایش ملی دیگری را در سراسر ایران برگزار کنیم و پیام روشن میهن اسلامی را برای پشتیبانی جریان مقاومت را نشان دهیم.

وی تاکید کرد: امسال بعد از شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اولین راهپیمایی روز قدس برگزار می شود و کرمان باید در این حوزه بدرخشد.

حسین انجم شعاع ظهر با اشاره به اینکه ستاد دهه فجر ۱۴۰۰، با ۲۴ کمیته از دستگاه های اجرایی، تشکل های مردمی، نیروهای نظامی و انتظامی تشکیل شد، گفت: جلسات متعددی برگزار و برنامه ریزی های خوبی برای چهل و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی انجام گرفت.

شرکت بیش از ۱۵ هزار خودرو در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: در برگزاری برنامه ها تاکید بر اجرای برنامه های شاد، وحدت آفرین و امید آفرین بود.

وی بیان کرد: برنامه ها با همت همه مسئولان کمیته ها، تشکل های مردمی و نیروهای نظامی و انتظامی باشکوه برگزار شد و بیش از ۱۵ هزار خودرو در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcaein6049nuy1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین