تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۶
۰
plusresetminus
نماینده پنج شهرستان جنوبی در کهنوج؛

ساخت پنج مجتمع  آموزشی در پنج شهرستان جنوبی

منصور شکرالهی گفت : ساخت پنج مجتمع آموزشی درحوزه انتخابیه پنج شهرستان جنوبی از مصوبات سفر وزیر در سیل اخیر به شهرستان ها ابلاغ شده است.
ساخت پنج مجتمع  آموزشی در پنج شهرستان جنوبی
به گزارش راه آرمان،صبح امروز منصور شکرالهی،نماینده پنج شهرستان جنوبی  در نشستی با عنایت امیری رئیس آموزش وپرورش شهرستان کهنوج به بررسی مشکلات آموزش و پرورش در کهنوج پرداخت.

شکرالهی در این نشست گفت:در دیداری که طی روزهای گذشته با وزیر آموزش و پرورش داشتم ،مشکلات آموزش و پروش  در حوزه انتخابیه را دنبال کردم و در این راستا دستورات و اقدامات خوبی انجام خواهد گرفت.

وی تاکید کرد :ساخت پنج مجتمع آموزشی درحوزه انتخابیه پنج شهرستان جنوبی از مصوبات سفر وزیر در سیل اخیر به شهرستان ها ابلاغ شده است.

شکرالهی همچنین از تجهیز  و تامین وسایل سرمایشی مدارس پنج شهرستان جنوبی در روزهای آینده در پی دیدار با رئیس سازمان نوسازی آموزش و پرورش خبر داد.

نماینده مردم  همچنین خواستار اختصاص بودجه بیشتری در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای توسعه آموزش و پرورش در کهنوج  شد و خاطر نشان کرد در بودجه ۱۴۰۱ نیز بودجه  ویژه ای از اختیارات خود را به حوزه آموزش وپرورش در پنج شهرستان جنوبی اختصاص خواهم داد.
انتهای پیام./ https://armanekerman.ir/vdci5qaz5t1ar52.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما