تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۲
۰
plusresetminus
حسین انجم شعاع با تأکید بر اینکه حمایت از قدس و فلسطین از نظر دینی و سیاسی وظیفه ماست، گفت: مراسم روز جهانی قدس در سطح شهر کرمان از محل چهارراه توحید آغاز و تا مصلی امام علی علیه السلام ادامه خواهد داشت و سخنران مراسم منوچهر متکی، وزیر اسبق وزارت امور خارجه خواهد بود.
حمایت از قدس و فلسطین از نظر دینی و سیاسی وظیفه ماست/ راهپیمایی روز جهانی قدس در سطح استان برگزار می شود
به گزارش راه آرمان؛ حسین انجم شعاع پیش از ظهر امروز در نشست خبری روز جهانی قدس گفت:یکی از مسائل جهان امروز که دردی برای انسانیت، غصه ای برای انسان های آزادی خواه و به ویژه مسلمانان راستین شده است، قصه پر غصه فلسطین است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه فلسطین پاره تن اسلام و قلب جهان اسلام است، ادامه داد: استکبار قصد داشت با فتنه در بین مسلمانان نفوذ کند تا اسلام را تضعیف و مسلمانان را تحقیر کند و از سوی دیگر استکبار جهانی با فتنه در تلاش است که با فتنه و توطئه بین جهان اسلام فاصله بیاندازد و وحدت اسلامی را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه سرزمین قدس، فلسطین و مسجد الاقصی به دلیل اینکه خاستگاه پیامبران بوده و معراج پیامبر اسلام(ص) این مکان بوده، برای مسلمانان مقدس است، عنوان کرد: هدف استکبار از اشتغال سرزمین فلسطین، حضور در قلب جهان اسلام و ایحاد توطئه در جهان اسلام بود.

این مقام مسئول اظهار کرد: ایران اسلامی و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز، علما بزرگ ما مدافع فلسطین بوده اند و اینکه امام راحل جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند به این دلیل بود که همه مسلمانان به حمایت از فلسطین بیایند.

انجم شعاع با تأکید بر اینکه حمایت از قدس و فلسطین از نظر دینی و سیاسی وظیفه ماست، تصریح کرد: با اقدامات رژیم صهیونیستی تعدادی از فلسطین ها در لبنان، سوریه و اردن در اردوگاه ها آواره شده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه هر زمان اسرائیلی ها مناسب ببیند به کشورهای دیگر حمله می کنند چرا که هدف آنها این است که بین کشورهای اسلامی اختلاف بیاندازند، گفت: رژیم صهیونیستی به جایی رسیده اند که مستأصل هستند.

وی با اشاره به فعالیت جبهه مقاومت در منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان اصل جبهه مقاومت فعالیت می کند و سپهبد شهید سلیمانی به عنوان فرمانده این جبهه بود و هم اکنون جبهه مقاومت، کشورهای منطقه را علیه اسرائیل متحد کرده است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم از این ملت مظلوم حمایت کنیم، اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم در سراسر کشور برگزار می شود و در سطح شهر کرمان این مراسم از محل چهارراه توحید آغاز و تا مصلی امام علی علیه السلام ادامه خواهد داشت و سخنران مراسم منوچهر متکی، وزیر اسبق وزارت امور خارجه خواهد بود.

انجم شعاع با اشاره به اینکه شعار امسال «روز جهانی قدس محور وحدت امت اسلامی و شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی» است، خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه ها می توان به ویژه برنامه به اهتزاز درآوردن پرچم ایران و فلسطین در میدان عاشورا، برگزاری ویژه برنامه در گلزار شهدا کرمان، برگزاری وبینار در دانشگاه ها و اجرای سرودهای خیابانی توسط اتحادیه انجمن های اسلامی اشاره داشت.



انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdciyqazzt1ar52.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین