تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۸
۰
plusresetminus
جشن گلریزان برای کمک به ۹ نفر زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان رابر با حضور مسئولان شهرستان های بافت و رابر برگزار شد.
برگزاری مراسم جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در رابر

به گزارش "راه آرمان"؛  مراسم جشن گلریزان برای کمک به ۹ نفر زندانی جرائم غیرعمد شهرستان رابر با حضور امام‌ جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه‌ مقاومت بسیج، رئیس زندان بافت، خیرین، جمعی ازمسئولین شهرستان رابر و کارکنان اداره زندان بافت برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌ فقیه و امام‌ جمعه رابر دراین مراسم با بیان اینکه اصل صدقه دادن توجه‌به خلق مردم وجامعه بوده وتأکید دین مبین اسلام است گفت: فضیلت کارخیر درماه مبارک رمضان دو برابرمی شود چرا که دستگیری از عباد صالح خدا یعنی زندگی ومنش یک شخص را نجات دادن که موجب عاقبت بخیری می شود.

وی بابیان اینکه درآمارکشوری سه دهه اخیر ۱۴۰هزار زندانی با جشن های گلریزان آزاد شده و به آغوش خانواده برگشتند این اقدام را در ماه مبارک رمضان تحسین برانگیز خواند واظهارکرد: بخشی از معضلات اجتماعی مربوط به همین خانواده هاست که با کمک و همراهی شما برطرف می شود که آزادی و آسایش بخشیدن و درکنارخانواده بودن نعمت است که باید قدرآن را بدانیم.

امام جمعه رابر هدیه کردن ثواب کارخیر را به روح مطهر شهدا مایه خیرو برکت، بازشدن گره های مالی و معنوی، سعادت و عاقبت بخیری و جلب رضایت خداوند متعال برشمرد.

حسین آقاملایی فرمانداررابر نیز دراین مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و قدردانی از حضور مدعوین به ذکرآیات و روایاتی پیرامون آثارو برکات دستگیری از دیگران خصوصاً افراد دربند وخانواده هایشان پرداخت و گفت: جلسات این چنینی در تشویق دیگران به کمک به زندانیان بسیارموثراست وخداوند خطاب به کسانی که انفاق می کنند می فرماید؛ گناهان شمابخشیده می شود و بخشش، خیر، زندگی با برکت و ورود به بهشت شامل حالتان می شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از معضلات جامعه نشات گرفته از این موضوع است گفت: مردم رابر در نوع دوستی و خیرخواهی پیشقدم هستند وامیدواریم نتیجه ای که این مراسم برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دارد موجب عاقبت به خیری و نزول رحمت برای همه مردم و بویژه خیرین و خانواده های محترمشان شود وبعنوان باقیات الصالحات در پرونده عمل آنهاثبت گردد.

مهدی آبادی رئیس زندان بافت نیز دراین مراسم با اشاره به اهمیت احسان ونیکی به دیگران گفت: درجشن گلریزان سال گذشته ۵ نفرزندانی جرائم غیر عمد رابر با۲۲۰میلیون تومان کمک خیرین و۴ نفر با کمک خیرین و صلح و سازش آزاد شدند.

وی بابیان اینکه هم اکنون نیز ۹زندانی جرائم غیرعمد شهرستان رابر درزندان بافت منتظر کمک های خیرین هستند گفت: این جشن برای ۳نفرزندانی با ۷۷۵ میلیون تومان بدهی برگزارشده که امیدواریم خیرین با نگاه مهربان و دستان گرم خود موجبات آزادی این افراد را فراهم سازند.
مهدی آبادی بابیان اینکه بزرگترین خیرین شکاتی هستند که می بخشند افزود: بخشش از خصلت های انسانهای آزاده است وخداوند متعال مسلمانان را به این امرپسندیده دعوت می کنند.

وی افزود: درجلسات صلح وسازش که باحضور مددکار، شاکی ومتهم برگزارمی شوند افرادی که می بخشند کمک شایانی به ما می کنند ودر کاهش معضلات اجتماعی سهیم هستند.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdca0in6e49nuy1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما