تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۳۱
۰
plusresetminus
محمد مهدی زاهدی گفت: امروز ما رسالتی برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی داریم و تحولات منطقه هم نشان می دهد که ما برای دفاع از آرمان های فلسطین باید به صحنه بیاییم.
بیداری اسلامی در منطقه در حال افزایش است/ برای دفاع از آرمان های فلسطین باید به صحنه بیاییم
محمد مهدی زاهدی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه به مسئله قدس باید از زوایای مختلف نگاه کنیم، گفت: از جمله مسائل تحولات جهانی است که در حال رخ دادن است؛ ما شاهد درگیری های بین روسیه و اوکراین هستیم و آمریکا در این زمینه به حمایت از اوکراین اقدام کرده است؛ از سوی دیگر روابط اقتصادی و سیاسی بین آمریکا و چین موجب تحولات جهانی خواهد شد و همچنین تحولات حوزه خاورمیانه و آسیا غرب و میانه در منطقه تأثیر گذار است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات یمن ادامه داد: استکبار جهانی با ایادی خود رژیم سعودی، بیش از هفت سال درگیرجنگ هستند و نتوانسته اند یمن را به زانو در بیاورند و مردم این کشور علی رغم نداشتن مهمات، اسلحه و استحقاق مالی اما با ایمان قوی ایستادگی کردند و رژیم عربستان سعودی و آمریکا را به زانو در آورده اند.

وی بیان کرد: حضور جریان مقاومت در منطقه، ترور سپهبد شهید سلیمانی و انتقام جویی در این زمینه، تحولات افغانستان و پاکستان نشان می دهد که منطقه در حال دگرگونی است و بیداری اسلامی و بصیرت اجتماعی روز به روز در حال افزایش است و به فضل الهی شاهد رخ داده های خیلی خوب خواهیم بود.

زاهدی با اشاره به تحولات اخیر در فلسطین ابراز کرد: مردم فلسطین به صحنه آمده اند و بسیاری از جوانان با شهادت خود نشان داده اند که آرمان های این سرزمین به گونه ای نیست که از آن عدول کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بدنه اصلی فلسطین، مردم فلسطین هستند که در جنگ های مختلف نشان دادند چگونه می توانند مقابل رژیم صهیونیستی بیاستند و آن را وادار به عقب نشینی کنند.

وی افزود: فلسطینی ها قوی ظاهر شده اند و چنانچه حمایت های بین المللی توسط جریان مقاومت و بیداری اسلامی صورت گیرد؛ شاهد پیروزی فلسطین و آزادی قدس خواهیم بود.

زاهدی با بیان اینکه در قرآن بر دفاع از مظلومان تأکید شده است، عنوان کرد: امروز ما رسالتی برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی داریم و تحولات منطقه هم نشان می دهد که ما برای دفاع از آرمان های فلسطین باید به صحنه بیاییم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: با گذشت چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران نشان داده اند که با آرمان های انقلاب وفادار هستند و آحاد مردم خواهان این مهم هستند که شر آمریکا و ایادی آنها از بین برود و عدالت در جهان گسترش پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب بیان کننده این حضور است که ما برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی، خواهان عدالت خواهی و ظلم ستیزی هستیم و ملت ایران با حضور خود نشان خواهند داد که همچنان سرزنده در دفاع از انقلاب و فلسطین در صحنه هستند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdchw-nz623nikd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین