تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۴
۰
plusresetminus
سرپرست فرمانداری شهرستان زرند؛

کارگران ذخیره ها و منابع مولد این کشور هستند

حسینی نژاد گفت: مدیران باید از کارگران، این منابع مولد و جهادگران بزرگ عرصه خدمت، اقتصادی و تولید، بعنوان موتور متحرکه پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی، به طور ویژه حمایت کنند.
کارگران ذخیره ها و منابع مولد این کشور هستند
به گزارش راه آرمان ؛صبح امروز، همزمان با آغاز هفته گرامیداشت کار و کارگر، فتاحی بخشدار مرکزی، ابراهیمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امیری مدیر تولید برق و جمعی از مدیران و نمایندگان واحدهای تولیدی صنعتی با سید رضا حسینی نژاد سرپرست فرمانداری شهرستان دیدار کردند.

سرپرست فرمانداری شهرستان زرند در این دیدار صمیمی ضمن تبریک هفته کار و کارگر، گفت: کارگران ذخیره ها و منابع این کشور هستند و مدیران باید  از این منابع مولد و جهادگران بزرگ عرصه خدمت، اقتصادی و تولید، بعنوان موتور متحرکه پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی، حمایت ویژه کنند.

 وی کارگران را بازوی جهش تولید و نیروی مولد کشور دانست و گفت: کارگران از مهمترین طبقات اجتماعی و اقتصادی کشور هستند که با وجود تمام تنگناها از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران دریغ نمی‌کنند.

 حسینی نژاد همراهی و هماهنگی با کارفرمایان بنگاه‌های اقتصادی شهرستان را در برگزاری باشکوه هفته کارگر ضروری دانست و افزود: کارفرمایان ارتباط مستقیمی با کارگران دارند بنابراین ظرفیت آنان در تقدیر و تجلیل از کارگران، همچنین برگزاری برنامه‌های هفته کارگر متناسب با شأن و منزلت کارگران در محیط کارخانه‌ها و شرکت‌ها لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه کارگران، رزمندگان خط مقدم تولید هستند و در همه مقاطع دفاع از انقلاب حضوری چشمگیر داشته اند، افزود: جامعه کارگری شهرستان در راستای تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین همه تلاش خود را به کار گیرد و با توان مضاعف برای کاهش وابستگی به دشمنان قسم خورده این انقلاب تلاش کند.

در ادامه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زرند نیز در این دیدار ضمن تشریح برنامه های هفته کار و کارگر در شهرستان، به ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وضعیت جامعه کارگری زرند پرداخت.

وی با بیان اینکه همه معادن بخش خصوصی زغالسنگ طرح طبقه بندی مشاغل را در دست اجرا دارند که در مراحل پایانی قرار دارد، افزود:اجرای طرح طبقه بندی مشاغل اقدامی لازم است که از حقوق و مطالبات کارگران این مجموعه ها است؛ طرح طبقه بندی مشاغل باعث رفع تبعیض در پرداخت حقوق و مزایای کارگران، جلوگیری از بهره کشی از کارگران و مشخص شدن شرح وظایف شغلی و جایگاه تخصصی کارگران خواهد شد.

ابراهیمی همچنین در خصوص وضعیت معادن سنگ آهن شهرستان گفت: اشتغال خوبی در این حوزه ایجاد شده‌است که انشالله در سال جاری  شاهد توسعه طرح ها و تکمیل پروژه ها در صنایع و معادن و ایجاد اشتغال جدید باشیم.

در ادامه مدیران صنایع و معادن مسائل، مشکلات و دغدغه های خود را اعم از عدم وجود نیروی کار ماهر در شهرستان مطرح نمودند که مقرر گردید با تنظیم تفاهم نامه فی مابین مرکز آموزش فنی و حرفه ای، ادارات صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن نیاز سنجی نسبت به آموزش های لازم از سوی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اقدام گردد.

مدیران صنایع و معادن شهرستان همچنین خواستار تشکیل کارگروه مدیران صنایع و معادن در شهرستان بودند که سرپرست فرمانداری دستور تشکیل این کارگروه را به صورت ماهیانه و جهت بیان مسائل و مشکلات صنایع و معادن و همچنین ارتباط صنایع با یکدیگر صادر نمود.

سرپرست فرمانداری زرند همچنین ضمن عضویت در خانه کارگری شهرستان خواستار عضویت همه واحد ها و کارگران جهت استفاده از مزایای این مجموعه گردید.

انتهای پیام/ قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdci3qaz3t1ar52.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما