تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۵
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

هیات های اندیشه ورز بسیج محل طرح نخبگی است

سردار معروفی گفت:مجمع محل گفتمان و طرح نخبگی بسیج است؛ در این مجامع مباحث منطقه ای، استانی و ملی بررسی می شود.
هیات های اندیشه ورز بسیج محل طرح نخبگی است
به گزارش راه آرمان: سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عصر امروز در نشست رویکردهای مجامع و هیئت های اندیشه ورز بسیج گفت:هدف از تشکیل این مجامع این است که یک جمعیت اندیشه ورز خوشفکر انقلابی برای حل مشکلات مردمی حضور داشته باشند؛ که  خروجی این شورا باید به یک سند راهبردی در سطح استان تبدیل شود.

وی افزود: محور برای ما مردم است و این دولت و آن دولت برای ما مطرح نیست و همه جا به کمک دولتها می آییم؛ طرحهایی که ما ارائه می دهیم برای وحدت و انسجام و تقویت روحیه و امید دادن به مردم است.

سردار معروفی عنوان کرد: این انقلاب، انقلاب مردم است کسی نباید به مجامع ما نگاه سیاسی کند ما چوب حراج به سپاه و بسیج و انقلاب نمی زنیم ما انقلاب را فدا نمی کنیم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تشریح کرد: یکی از کارهای مهم در استان بحث آبرسانی به روستاها بود که به کمک خیرین و ظرفیتهای سپاه و بسیج انجام شد این رسالت ما است؛ جاه طلبی و فرصت طلبی در بسیج قرار ندارد.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان سیاست زدگی وجود دارد گفت: این مجمع نباید سیاسی کار شود و باید مصون بماند تا مطالبه گر باشد و دنبال حل مشکلات مردم باشد.

حسین معروفی ادامه داد: مجمع محل گفتمان و طرح نخبگی بسیج است؛ در این مجامع مباحث منطقه ای، استانی و ملی بررسی می شود چون برخی مسائل استان ما به مسائل ملی گره خورده مثلا چرا منابع درامدی استان کرمان در بنگاههای اقتصادی تهران سپرده گذاری می شود؛ اگر این پول برگردد از رسوب آن هزاران منفعت به مردم استان می رسد این مطالبه ما است.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcdz90fxyt0xk6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین