تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۷
۰
plusresetminus
محسن عسکرزاده گفت: هدف طرح معامله قرن توسعه نفوذ منطقه رژیم صهیونیستی بود اما با انتفاضه رمضان این رژیم اکنون حتی ناتوان از تامین امنیت داخلی خودش می‌باشد
شکست طرح معامله قرن از برکات انتفاضه رمضان است
 محسن عسکرزاده مسئول بسیج دانشجویی شهرستان زرند در گفت و گو با خبرنگار "راه آرمان" گفت: بیش از ۷۰ سال از اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم کودک خوش اسرائیل میگذرد امسال روز جهانی قدس به عنوان یکی از میراث های ماندگار امام راحل عظیم الشأن یک اهمیت راهبردی دارد در واقع در روز قدس که روز اعلام همبستگی با آرمان قدس و فلسطین است بر اهمیت فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام باید تاکید شود. 

وی گفت: ما امسال در حالی به استقبال روز قدس میرویم که از یک سو رژیم صهیونیستی بیش از پیش در مسیر افول و فروپاشی قرار گرفته واز سوی دیگر در کنار عادی‌سازی روابط سران مرتجع برخی کشور های عربی با رژیم صهیونیستی شاهد تقویت روزافزون مقاومت فلسطین و دستیابی آنها به توازن تحریر وحشت در برابر صهیونیست ها هستیم. 

عسکرزاده افزود: در همین راستا اکنون مبارزان فلسطینی با انتفاضه رمضان هراس جدی در دل صهیونیست ها ایجاد کردند و ضعف‌های این رژیم رو بیش از پیش نمایان کردند.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین عواملی که در صدد سوق دادن فلسطین به دور از هرگونه رویارویی با رژیم صهیونیستی است خباثت برخی حکام عربی و مقامات سازشکار فلسطین در جهت سازش با رژیم کودک‌کش صهیونیستی است. 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان زرند با اشاره به نقشه رژیم صهیونیستی گفت: طی چند سال اخیر این خباثت ها با طرح دو رویکرد آغاز شده است اول طرح معامله قرن و دیگری طرح عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی است.
 
عسکرزاده بیان داشت: در طرح معامله قرن که از درون آن طرح ابراهیم استخراج می شود بر اساس الگویی بود که ترامپ آن را با همراهی برخی از کشورهای عربی ارائه داد. 

وی در همین راستا گفت: بعد از همراهی دولت های عربی با انتقال سفارت آمریکا با قدس مرحله اول عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی بود مرحله دوم انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس بود. 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان زرند خاطر نشان کرد: یکی از بندهای اصلی معامله قرن اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی است و این طرح همچنین در جداسازی کرانه باختری از غزه و اعطای امتیازات اقتصادی برای فلسطینی‌ها در مقابل امتیازگیری از آنها تاکید دارد .

وی با اشاره به منویات  مقام معظم رهبری، ناکید کرد:  راه نجات مردم فلسطین تجهیز و مجهز کردن مردم کرانه باختری و مسلح کردن کرانه باختری است  اگر کرانه باختری با غزه به وحدت برسند و مسلح شوند کار برای رژیم صهیونیستی بسیار تا بسیار مشکل خواهد شد .

عسکرزاده با اشاره به انتفاضه رمضان بیان داشت:این روزها بحث انتفاضه رمضان را شاهد هستیم که از اثرات و رویکردهای این انتفاضه رمضان نمایان شدن ضعف و ناتوانی اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، شدت یافتن فعالیت‌های مقاومت در اقصی نقاط سرزمین‌های اشغالی، وارد کردن ضربه تاثیرگذار بر روند عادی سازی روابط رژیم با کشورهای عربی است. 

وی گفت: زمانی تئوری اصلی صهیونیست ها جنگ در داخل سرزمین دشمن بود اما امروز استراتژی امنیت روزمره و جنگ در بیرون از سرزمین‌های اشغالی و تهدید درون سرزمینی برای صهیونیست ها تبدیل شده است.
 
 عسکرزاده در پایان خاطر نشان کرد: شکست طرح معامله قرن از برکات انتفاضه رمضان است به علت اینکه هدف این طرح توسعه نفوذ منطقه رژیم صهیونیستی بود اما با انتفاضه رمضان این رژیم اکنون حتی ناتوان از تامین امنیت داخلی خودش می‌باشد پس   در راستای حمایت از انتفاضه فلسطین و پیروزی قدس شریف در روز قدس امسال مردم حضور ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdce7p8zxjh8wni.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما