تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۴
۰
plusresetminus
شهردار قلعه گنج مطرح کرد؛

قلعه گنج صاحب خط واحد شد

احمدی  گفت: اولین اتوبوس خط واحد با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال خریداری شده و از این پس در خدمت شهروندان قلعه‌گنجی خواهد بود.
قلعه گنج صاحب خط واحد شد
به گزارش خبرنگار "راه آرمان" از قلعه گنج؛ صبح امروز چهارشنبه، هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ،در راستای افزایش خدمات رسانی به مردم قلعه گنج،آیین افتتاح و بهره برداری از یکدستگاه اتوبوس کولر دار و با تجهیزات کامل جهت رفاه حال شهروندان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمدی نیک ،حاج محمد فلاح کهن فرماندار ،مهندس احمدی شهردار ، آقای صمیمی ریاست شورای شهر و آقایان نوابی و حیدری اعضای شورای شهر ،مهندس احمدی معاون شهردار و پرسنل شهرداری و تعدادی از شهروندان برگزار شد.

در این آیین ابتدا مهندس احمدی  شهردار بیان داشتند که در راستای خدمات رسانی به شهروندان یکدستگاه اتوبوس با اعتباری بمبلغ ۶ میلیارد ریال خریداری گردید که انشاالله سعی داریم در جهت افزایش بیشتر خدمات رسانی به تمام نقاط حوزه شهر یکدستگاه دیگر نیز خریداری گردد.

در ادامه امام جمعه محترم ضمن  قدردانی از همت شهرداری در جهت رفاه حال شهروندان بیان داشتند که اتوبوس یکی از نیازهای شهر بود ، انشاءالله سعی شود با برنامه ریزی در روزهای جمعه جهت ایاب و ذهاب  نمازگزاران در نماز جمعه فعالیت بیشتری داشته باشد.

همچنین با تصمیم اتخاذ شده قرار شد که به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان به مدت دو ماه خدمات رسانی به صورت رایگان صورت پذیرد و در ادامه روبان افتتاحیه بدست کارگران شهرداری قیچی شد.

در ادامه  مسئولین در گلزار شهدای گمنام حضور یافتند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.



انتهای پیام/کلات گنج https://armanekerman.ir/vdccseqsx2bqip8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما