تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۴
۰
plusresetminus
رئیس زندان شهرستان جیرفت خبر داد؛

کمک 5 میلیارد ریالی خیرین در جشن گلریزان عنبرآباد

شریفی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال ۴جشن گلریزان در شهرستان های جیرفت وعنبراباد برگزار شد وخیرین بیش از یک میلیارد تومان جهت ازادی زندانیان کمک کردند و عصر امروز نیز 5 میلیارد ریال جمع آوری شد.
کمک 5 میلیارد ریالی خیرین در جشن گلریزان عنبرآباد
به گزارش "راه آرمان" همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم جشن گلریزان به منظور جمع آوری کمک های نقدی برای حمایت و آزادی از زندانیان جرائم غیر عمد باحضور امام جمعه، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان عنبرآباد، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی، رئیس زندان شهرستان جیرفت و جمعی ار مدیران و خیرین و معتمدین شهرستان در سالن فرهنگ ارشاد اسلامی عنبرآباد برگزار شد.

حجت الاسلام حمید بامری در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد عنبرآباد گفت: طبق حدیثی نبوی(ص) ماه مبارک رمضان ماه مواسات و ماه دستگیری از نیازمندان جامعه است.
 
امام جمعه شهرستان عنبرآباد افزود: از فواید روزه داری با خبر شدن از حال گرفتاران و نیازمندان است.
 
وی عنوان کرد: مسلمانی فقط به عبادت زیارت رفتن و نماز خواندن نیست بلکه از حال مستمندان و گرفتاران و نیازمندان نیز باید با خبر بود و رسیدگی کرد.
 
حجت الاسلام بامری ابراز کرد: از سفارشات دین‌مبین اسلام پرداختن به مقوله مهم انفاق خصوصا در ماه مبارک رمضان است.
 
امام جمعه عنبرآباد اظهار کرد: رسول مکرم اسلام(ص) فرمودند: اگر کسی از کار نیازمندی گره ای باز کند پاداش معنوی این کار مساوی با ۹ هزار سال عبادت خداوند در حالی که روزها روزه و شب‌ها به عبادت پرداخته است خواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: از گنج های دیرینه در جامعه ما که امروز بدست ما رسیده، امکان همین جشن گلریزان است که تجلی سنت الهی و دستور دینی یعنی انفاق است.
 
حجت الاسلام بامری هدف از برگزاری جشن گلریزان را برگرداندن زندانی های جرایم غیر عمد به آغوش خانواده خود دانست و گفت: مشارکت در اینگونه جلسات و قدم برداشتن در کار خیر و معنوی، توفیق می خواهد و یک لطف بزرگ الهی محسوب می شود لذا این کار بسیار زیبا تاثیر گذار و ارزشمند است.
 
وی در خاتمه تصریح کرد: از حضور همگی دست اندرکاران و شرکت کنندگان تشکر می کنم به خاطر این نگاه ارزشمند و قدوم خیر که نسل جامعه و زندگی ها را بیمه خواهد کرد.

داوریان رئیس دادگستری ضمن تقدیر از مردم شریف ونجیب شهرستان و مسئولین جهت شرکت در مراسم گلریزان گفت:در جشن گلریزان امشب بیش از ۵میلیارد ریال کمک توسط خیرین جمع اوری شد.

شریفی رئیس زندان شهرستان جیرفت گفت: در ماه مبارک رمضان امسال ۴جشن گلریزان در شهرستان های جیرفت وعنبراباد برگزار شد وخیرین بیش از یک میلیارد تومان جهت ازادی زندانیان کمک کردند.

وی افزود: مردم عنبراباد امشب سنگ تمام گذاشتند و با جمع اوری این کمک زمینه ازادی ۱۵ زندانی فراهم شد.




انتهای پیام/بهادری 
  https://armanekerman.ir/vdcizqazqt1arw2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما