تاریخ انتشار :جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۴
۰
plusresetminus
نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر وارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ؛

تملک روستای رودبر تعیین تکلیف شود/ بازنگری طرح های هادی روستایی نیاز به حمایت جدی دارد

صمد الله محمدی سلیمانی، با بیان اینکه طرح های عمرانی روستایی نیاز به حمایت جدی دارند گفت: بازنگری طرح های هادی باتوجه به کمبود امکانات زمانبراست.
تملک روستای رودبر تعیین تکلیف شود/ بازنگری طرح های هادی روستایی نیاز به حمایت جدی دارد
به گزارش "راه آرمان"؛  صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه درمجلس شورای اسلامی نیز درجلسه‌ای که باحضور رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی در فرمانداری رابر برگزارشد با قدردانی از حضور اکبر نیکزاد در شهرستان و تلاش های سلطانی مدیرکل بنیادمسکن کرمان گفت: توسط بنیادمسکن اقدامات خوبی در استان کرمان و شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه صورت گرفته اما با توجه به گستردگی استان برخی کارها باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طرح های عمرانی روستایی نیاز به حمایت جدی دارند گفت: بازنگری طرح های هادی باتوجه به کمبود امکانات زمانبراست.

وی همچنین با اشاره به اینکه اگر نیاز مردم یک روز زودتر انجام شود مردم به آرامش بیشتری می رسند یشنهاد داد: سه شهرستان بافت ، رابر وارزوئیه بعنوان پایلوت با حضور کارشناسانی از استانهای دیگر در دستورکار قرار گیرد.

محمدی با اشاره به اینکه تملک روستای رودبر باید تعیین تکلیف شود، گفت: تملک روستای رودبر بدلیل واقع شدن در بالادست سدشهیدان امیرتیموری چندین سال است که در دستورکار وزارت نیرو قرارگرفته و تا حدودی تملک صورت گرفته و برخی همچنان معطل تملک هستند و برخی که تملک صورت گرفته با توجه به قیمت توافق شده نتوانسته اند صاحب خانه شوند و با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

وی گفت: می طلبد در طرح اقدام ملی نگاه ویژه ای به اهالی این روستاها جهت خانه دارشدن صورت پذیرد.
‌نماینده مردم شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت گردشگری طبیعی ومذهبی شهرستان رابر، گفت: این شهرستان بواسطه زادگاه سرداردل ها و روستای نمونه شهید داده کشوری گنجان و طبیعت بکرخدادادی بصورت ویژه ظرفیت گردشگری طبیعی ومذهبی را داراست.
انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdciwqazrt1arw2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما