تاریخ انتشار :جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۱
۰
plusresetminus
ائین افتتاحیه نمایشگاه ی عرضه ی مستقیم کالا در شهرستان قلعه گنج با حضور حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه و محمد فلاح کهن فرماندار و قاسم احمدی شهردار و محمد رئیسی رئیس اتاق اصناف قلعه گنج و مجید احمدی بخشدار چاه دادخدا و اصغر احمدی مدیر نمایشگاه برگزار گردید.
نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در شهرستان قلعه گنج افتتاح شد
به گزارش خبرنگار "راه آرمان" از قلعه گنج؛
محمد فلاح کهن عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه به اهمیت ارائه خدمات مناسب به مردم و نظارت و ارزیابی همیشگی توسط متولیان امر به عنوان یک وظیفه تاکید کرد. 

فلاح کهن فرماندار قلعه گنج با قدردانی از عوامل برپاکننده این نمایشگاه به موضوع ارائه کالاهای ایرانی با کیفیت برای حمایت از تولیدکنندگان ایرانی و کمک به رونق اقتصادی به عنوان یک موضوع مهم تاکید کرد. 

اصغر احمدی مدیر نمایشگاه عرضه ی مستقیم کالا در شهرستان قلعه گنج در حاشیه ی مراسم افتتاحیه گفت: 

در این نمایشگاه در قالب 180 غرفه انواع کالاها و خدمات مورد نیاز مردم در بخش های مختلف توسط واحد های صنفی ازجمله پوشاک، ظروف اشپزخانه، کالای خواب، کیف و کفش، ادویه جات با قیمت مناسب به مردم عرضه می شود. 

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا و خدمات فروش ازاد قلعه گنج در بلوار ۲۲ بهمن، جنب ساختمان پلیس +۱۰به مدت 10 روز، دایر و کالا و احناس تا حدود 20 درصد تخفیف نسبت به بازار به مردم  و شهروندان قلعه گنجی عرضه می شود.


انتهای پیام/کلات گنج https://armanekerman.ir/vdcbz0b8frhb5sp.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما