تاریخ انتشار :جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۳
۰
plusresetminus
امروز مردم روزه دار بافت پس از دو سال محدودیت کرونایی، در مراسم روز جهانی قدس و در حمایت از مظلومان فلسطین آمدند و آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را پرشورتر از گذشته فریاد زدند.
راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه در بافت برگزار شد
به گزارش راه آرمان: امروز مردم روزه دار بافت پس از دو سال محدودیت کرونایی، در مراسم روز جهانی قدس و در حمایت از مظلومان فلسطین آمدند تا آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را پرشورتر از گذشته فریاد کنند.

این راهپیمایی که در بافت از مسیر مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) برگزار شد، راهپیمایان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود و... حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و یمن و انزجارشان را از جنایات اسرائیل و گروه‌های تکفیری اعلام کردند.

صمدالله محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت این روز در گفتگو با خبرنگار راه آرمان عنوان کرد: حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به معنای تداوم جریان مقاومت و استقامت مسلمانان علیه استکبار جهانی و صهیونیست است.

محمدی با بیان اینکه روز جهانی قدس به عنوان یادگار ماندگار امام راحل در حقیقت روز صف بندی بین حق و باطل است تاکید کرد: یکی از معانی خاص حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام طرفداری از حق در مقابل باطل است و باید مرزبندی بین این دو هموراه وجود داشته باشد.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه با بیان اینکه گرانی و افزایش قیمت‌ها مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده که مسئولان باید در این راستا اقدامات جدی انجام دهند اظهار کرد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نشان دادند نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) وفادار هستند.

در راهپیمایی امروز شهرستان بافت اقشار مختلف مردم از نوجوانان و جوانان گرفته تا افراد مسن و سالخورده حضور داشتند و همه در کنار هم آمده بودند تا از مردم مظلوم و ستمدیده در اقصی نقاط جهان حمایت کنند.

انتهای پیام/ع

  https://armanekerman.ir/vdccmeqs02bqip8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما