تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۵
۰
plusresetminus
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری؛

ضرورت تامین امکانات مورد نیاز و تجهیزات حفاظت فردی برای آتشنشانان

تامین امکانات مورد نیاز و تجهیزات حفاظت فردی هر چه بیشتر آتشنشانان ضروری است.
ضرورت تامین امکانات مورد نیاز و تجهیزات حفاظت فردی برای آتشنشانان
به گزارش "راه آرمان " مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، با علی شهسواری، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 ابراهیم بابایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد سازمان آتش نشانی در مدیریت سوانح شهری به اهمیت هماهنگی های لازم در مدیریت سوانح شهری در استان پرداخت.

" علی شهسواری " مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان ، در این دیدار ضمن تقدیر از آتش نشانان شهر کرمان  گفت : آتشنشانی جز مشاغل سخت و یک آتشنشان  با خطرات زیادی مواجه هستند ، حادثه نیز هیچ گاه خبر نمی کند و یک آتشنشان همواره هوشیار و آگاه با مهارت بهنگام خویش نقش موثری در نجات حادثه دیدگان دارد و آنها با فداکاری کامل در جهت خدمت به هم نوع خود انجام وظیفه می کنند  . 

وی تاکید کرد : کار آتشنشانان پر حادثه و سرشار از عشق به مردم و ایثار است و در حوادث مختلف با فداکاری  در جهت خدمت به هم نوعان خویش اقدام می کنند. 

 شهسواری افزود : ضروری است با آموزش همگانی ایمنی و پیشگیری از اتفاقات ، این مهم به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود که قطعا این آموزشها در کاهش اتفاقات و خطرات ناشی از آن  نقش موثری ایفا خواهند نمود .

وی افزود :با توجه به اهمیت آموزش این اداره کل آمادگی همکاری در ساخت مرکز آموزش ایمنی و آتش نشانی در شهر کرمان را به عنوان بزرگترین مرکز آموزش ایمنی وآتش نشانی در استان را با شهرداری کرمان دارد و از تلاش سازمان آتش نشانی در آموزش آتش نشانان سطح استان با اهداء لوح تقدیر و تشکر نمود. 

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان ضمن ضرورت تامین امکانات مورد نیاز و تجهیزات حفاظت فردی هر چه بیشتر آتش نشانان گفت: هماهنگی های لازم جهت تامین نیروی انسانی لازم در سازمان آتش نشانی در حال انجام است و همواره باید تلاش کرد  تا آتشنشانان ما ضمن حفظ سلامت خود، با بدست آوردن مهارت ها و بروزرسانی آنها در کنترل آسیب ها ی ناشی از حوادث و بلایای طبیعی برای سازمان ،جامعه و شهر کرمان مفید و موثر باشند .

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcewp8z7jh8wpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما