تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۲
۰
plusresetminus
رئیس آموزش و پرورش زرند خبر داد؛

گردهمایی ۳۰۰۰ معلم زرندی به مناسبت هفته معلم

رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرند از گردهمایی ۳۰۰۰معلم به مناسبت گرامیداشت هفته معلم خبر داد.
گردهمایی ۳۰۰۰ معلم زرندی به مناسبت هفته معلم
به گزارش راه آرمان، عبدالوحید جعفری، رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرند به مناسبت شهادت شهید آیت الله مطهری و آغاز هفته معلم در جمع اصحاب رسانه حضور یافت و ویژه برنامه های این هفته را عنوان کرد. 

رئیس آموزش و پرورش زرند در این نشست با اشاره به ماموریت با ارزش معلمین گفت: اساسی ترین و بالاترین مأموریت ما در نظام تعلیم و تربیت، انتقال ارزش های انقلابی، انتقال ارزش‌های دینی، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

جعفری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاثیر آن در نظام تعلیم و تربیت گفت: معلمان افسران پیشرفت و توسعه کشور هستند و دانش آموزان امروز در خط مقدم مواجهه با حملات دشمن قرار دارند امروز همه باید به کمک به آموزش و پرورش بیاییم.

جعفری به گوشه ای از برنامه های هفته معلم در زرند اشاره کرد و افزود: گردهمایی ۳۰۰۰معلم ( ۲۰۰۰معلم درحال اشتغال و ۱۰۰۰معلم بازنشسته) از جمله برنامه های اداره آموزش و پرورش برای گرامیداشت مقام معلم است که در روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت در سالن شیرودی برگزار خواهد شد و به همین مناسبت کلیه مدارس تعطیل هستند.

وی همچنین افزود: برنامه مسابقات فرهنگی و هنری برای فرهنگیان، برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان، کوهپیمایی فرهنگیان، تخفیف ۵۰درصدی بلیط سینما به همت شهرداری زرند، گلباران قبور مطهر شهدا در روز پنجشنبه و دیدار با خانواده شهدای فرهنگی ازجمله برنامه های هفته معلم است.

جعفری در پایان با بیان اینکه عمر مسئولیتی همه ما  اندک است و همه ی ما باید روزی برویم، گفت: باید به گونه ای در مسئولیت های خود عمل کنیم تا فردای قیامت شرمنده و مدیون انسان های شریفی چون «شهدا»  که جان خود را بر کف اخلاص گذاشتند و آسایش و امنیت کنونی را برای ما به ارمغان آوردند، نباشیم.

انتهای پیام/قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdchx-nzi23ni-d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما