تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۱
۰
plusresetminus
کوچه‌های شهر جیرفت در انتظار آسفالت؛

گلایه مندی مردم از نبود زیر ساخت مناسب در شهر جیرفت

مردم شهرستان جیرفت که قطب کشاورزی جنوب استان محسوب می شوند از بی‌توجهی مسئولان به مرمت آسفالت‌های آسیب دیده که سبب از بین رفتن قطعات خودرو‌های سواری و باری آنهامی شود، گلایه مند هستند.
گلایه مندی مردم از نبود زیر ساخت  مناسب در شهر جیرفت
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ وجود چاله در معابر و سطح کوچه‌های شهر جیرفت باعث نارضایتی اکثر مردم شهر شده است.
 
مردم شهرستان جیرفت که قطب کشاورزی جنوب استان محسوب می شوند  از بی‌توجهی مسئولان  به مرمت آسفالت‌های آسیب دیده که سبب از بین رفتن قطعات خودرو‌های سواری و باری  آنهامی شود،  گلایه مند هستند.
 
علی سالار بارده به عنوان یکی از مردم که در این مناطق زندگی می کند گفت: مردم جیرفت از مسئولین امر انتظار دارند که لکه‌گیری و رفع چاله‌های کوچه‌ها و خیابان‌ها در دستور کار ویژه قرار گیرد تا نسبت به رفاه حال مردم اقدامی مهم انجام شود.
 
این شهروند جیرفتی افزود: تسریع در مرمت و بازسازی سطوح معابر و کوچه‌ها از خدمات شهری شهرداری به شمار می‌آید که نیاز است به آن نگاه ویژه‌ای صورت گیرد تا این انتظار و مطالبه به حق مردمی به سرانجام رسد.
 
سالاربارده اظهار کرد: حل مشکلات درون شهری اعم از رفع کنده‌کاری‌های ایجاد شده می‌تواند به زیباسازی شهر کمک فراوانی نماید و جلوه شهر را زیباتر نماید.
 
وی بیان کرد: گلایه مردم از کیفیت نامناسب کوچه‌ها مدتی است که به عنوان مطالبه ادامه‌دار جا افتاده است و این مشکل بایستی با برنامه‌ریزی خدمات شهری به صورت کامل برطرف شود.
 
سالاربارده ابراز کرد: عملیات لکه‌گیری و آسفالت کوچه‌ها می‌تواند در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن صورت گیرد و این همّت و تلاش بیشتری را می‌طلبد که باید برای آن وقت گذاشته شود.

 










انتهای پیام/امیری
https://armanekerman.ir/vdcbf0b80rhb50p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما