تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۴
۰
plusresetminus
محمد مهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان در بازدید سرزده از مدرسه دخترانه دوره اول شاهد ناحیه یک کرمان در کلاس های درس و در حضور دانش آموزان از جمعی از معلمان کرمانی تجلیل کردند.
معلمان کرمانی در کلاس های درس تجلیل شدند
به گزارش خبرنگار" راه آرمان " رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه این بازدید با تبریک هفته معلم خاطر نشان کرد: معلمان پرجمدار اصلی نظام تعلیم و تربیت کشور هستند که نقش موثری در تحقق اهداف آموزشی و پرورشی در راستای تربیت نسلی متعهد و کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی با اشاره به نقش موثر معلمان در جهاد تبیین و تربیت انسان تمام ساحتی گفت: حفظ عزت و کرامت فرهنگیان در جامعه ضرورتی انکار ناپذیر در راستای نهادینه کردن فرهنگ قدرشناسی و قدر دانی است‌.

رضایی خاطر نشان کرد: در راستای تکریم فرهنگیان  تمامی اردوگاه های دانش آموزی، مکان های ورزشی و تفریحی آموزش و پرورش استان در هفته معلم به صورت رایگان در اختیار فرهنگیان عزیز  شاغل و بازنشسته قرار می گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خطاب به دانش آموزان گفت: قدر معلمان خود را بدانید، زیرا؛ همه ی ما تربیت شده دست معلمان هستیم و دارایی و اعتبار افراد همه ی جامعه، مدیون ایثارگری و جانفشانی معلمان در کلاس های درس است.

رضا رضایی گفت: وزارت آموزش و پرورش از زمان تصویب قانون و آیین‌نامه اجرایی آن در هیأت دولت، سه ماه فرصت دارد که نسبت به صدور احکام اقدام کند که پیش‌بینی می‌کنیم فرآیند صدور احکام معلمان تا پایان بهار انجام شود.

بر پایه این گزارش: محمد مهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان در بازدید سرزده از مدرسه دخترانه دوره اول شاهد ناحیه یک کرمان در کلاس های درس و در حضور دانش آموزان از جمعی از معلمان کرمانی تجلیل کردند.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcba0b8srhb50p.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین