تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۹
۰
plusresetminus
سهراب بهاالدینی نقش مشاوران را در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مهم برشمرد و گفت: شکل گیری واحد های مشاوره و مددکاری در رده های انتظامی ثمربخش بوده است.
شکل گیری واحد های مشاوره در رده های انتظامی ثمربخش بوده است
به گزارش آرمان کرمان؛  فرماندار شهرستان سیرجان به مناسبت بزرگداشت روز روانشناس در مراسم تجلیل از مشاوران و مدد کاران کلانتریهای فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان اظهار کرد: کار مشاوره کاری بزرگی است که با سلامت روحی و روانی یک جامعه رابطه مستقیم دارد.
وی در ادامه با تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان در راستای اجرای طرح های مختلف ارتقا امنیت اجتماعی و افزایش ضریب امنیت در سیرجان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته با برنامه ریزی های صورت گرفته، بسیاری از جرایم کاهش یافته است و از جمله نتایج این طرح ها انهدام یک باند بزرگ سرقت سیم برق بوده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان خاطرنشان کرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی و مهاجر پذیری شهرستان سیرجان، گوناگونی فرهنگی در حوزه اجتماعی به وجود آمده است و در همین رابطه مسائل اجتماعی گسترده تر شده است.
بهاءالدینی بیان کرد: شکل گیری مشاوره و مددکاری درمجموعه انتظامی حضور آنان در کلانتری‌ها ثمربخش بوده است و با موفقیت های خوبی از جمله کاهش ۵۰ درصدی طلاق در شهرستان مواجه بوده ایم.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با تقدیر از همکاری فرمانداری شهرستان برای برگزاری این آیین تجلیل خاطرنشان کرد: کار مشاوره کار بزرگی است و از امور باقیات و صالحات است چرا که اختلاف این افراد را از بین میبرد و پیوند بیشتر افراد را به یکدیگر را رقم می زند.
سرهنگ مرتضی امیرسبتکی عشق و علاقه را لازمه کار در این شغل حساس بیان کرد و گفت: کار مشاوره کاری است که به انسان آرامش میدهد و نتیجه آن حال خوش برای افراد است و به امور خیر می انجامد.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در ادامه با اشاره به اهمیت کار مشاوره در کلانتری ها و پیشگیری از ناهنجار های اجتماعی بیان کرد: به اعتقاد بنده تنها دایره ای از کلانتری ها که می‌تواند تمام پرونده های ارجاعی را بررسی کند و نتیجه بخش باشد دوایر مشاوره هستند که اکثر کلانتری های سیرجان از این ظرفیت برخوردار و به مردم خدمت رسانی می کنند.
گفتنی است در پایان این مراسم از سوی فرماندار سیرجان از مشاوران و مددکاران فرماندهی انتظامی شهرستان با اهدا لوح ، تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/سعید https://armanekerman.ir/vdciwqazzt1arq2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما