تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۲
۰
plusresetminus
عفت شریعتی گفت: دانش آموزان از جمله باقیات و صالحات برای دبیران و اولیای مدارس هستند که باید برای تصدی پست های اجرایی آینده در کشور تربیت شوند.
دیدار نماینده شهرستان های زرند و کوهبنان با مدیر آموزش و پرورش
به گزارش خبرنگار "راه آرمان "عفت شریعتی کوهبنانی ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری گفت : شما سکانداران عرصه علم ، دانش و بینش هستید که باید در راستای تعلیم و تربیت نسل های بعدی با تمام وجود گام بر دارید.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان از جمله باقیات و صالحات برای دبیران و اولیای مدارس هستند که باید برای تصدی پست های اجرایی آینده در کشور تربیت شوند.

نماینده مردم‌ زرند و‌کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: استاد شهید مرتضی مطهری شخصیتی بی نظیر و ارزشمند از نظر علمی ، فرهنگی و اجتماعی بود که آثار ارزشمندی از خود به جای گذاشته  البته معلمین نقش مهمی در پیشرفت و ترقی کشور دارند.

وی تاکید کرد: در دوران کرونا دانش آموزان از نظر آموزشی عقب ماندند چون آموزش حضوری نقش مهمی در یادگیری دارد البته معلمان در دوران کرونا به خوبی ایفای نقش کردند.
عفت شریعتی بیان کرد: سربازان و دانشمندان آینده در خدمت تعلیم و تعلم هستند لذا معلمین نقش بسیار  خطیری در راستای تعلیم و تربیت نسل جوان بر عهده دارند.

در ادامه احمد معصومی مدیر اداره آموزش و‌پرورش کوهبنان گفت: معلمین جز اقشار پای کار هستند که همواره در تمامی عرصه ها حضوری پر رنگ دارند.

وی تاکید کرد: استخر شنا از مهمترین خواسته های بحق دانش آموزان کوهبنانی است در حالی که رشته تربیت بدنی ویژه دختران در کوهبنان راه اندازی شده احداث استخر شنا بسیار ضروری است .

معصومی ابراز کرد: استخر شنا باید هر چه زودتر به بهره برداری برسد در غیر این صورت ممکن است برای ادامه رشته تربیت بدنی با مشکلاتی مواجه شویم.

وی خاطر نشان کرد: سالن تیراندازی  و استخر شنا برای رشته تربیت بدنی بسیار ضروری است در حالی که دانش آموزان کوهبنانی مجبورند برای استفاده از استخر شنا به شهرستان های مجاور بروند.

مدیر آموزش و‌پرورش کوهبنان ادامه داد: وضعیت بد تجهیزاتی از جمله فرسودگی شوفاژها ، عدم آسفالت و محوطه سازی برخی مدارس از دیگر مشکلات موجود هستند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم رتبه بندی بتواند باری از دوش فرهنگیان بردارد و در بحث معیشت کمک حال این عزیزان باشد.


در ادامه محمود نیکخواه معاون آموزشی اداره آموزش و‌پرورش کوهبنان نداشتن خانه معلم را از جمله مشکلات عنوان کردو خواستار پیگیری نماینده مردم در مجلس برای حل و فصل این موضوع شد.
  
 وی نداشتن سالن اجتماعات در خور شان آموزش و پرورش ، تقویت صندوق ضروری اداره و.... را از دیگر خواسته ها عنوان کرد.

انتهای پیام /نامجو کوهبنانی https://armanekerman.ir/vdciqqazut1arq2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما