کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قاری قرآن راوری تأکید کرد؛

با پایان ماه رمضان ارتباط خود را با قرآن قطع نکنیم

15 ارديبهشت 1401 ساعت 7:13

امین کاربخش گفت: با اتمام ماه رمضان ارتباط خود را با قرآن قطع نکنیم.


امین کاربخش قاری قرآن راوری در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اینکه متولد شهریور ۱۳۷۱ دارای تحصیلات مقطع کارشناسی مدیریت دولتی و مربی دارالتحفیظ شهرستان راور هستم، گفت: حضور در مسجد و محافل قرآنی از کودکی مرا علاقه مند به فراگیری قرآن کرده بود تا اینکه بالاخره در سن ۲۳ تا ۲۶ سالگی سطوح فراگیری تلاوت قرآن را تا مرحله تجوید طی نمودم و از سن ۲۷ سالگی در دارالتحفیظ مشغول به آموزش قرآن شدم.

وی بیان کرد: خواندن قرآن آثار و برکات به سزایی در زندگی دارد؛ بطوری که انس با قرآن کریم موجب آشنایی با کلام خدا و وعده های الهی، به دست آوردن آرامش و وجود رحمت و برکت در زندگی برای من شده است.

این قاری قرآن در رابطه با نحوه سوق دادن کودکان به سمت قرآن گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، محیط خانواده باید محیط تربیتی باشد؛ لذا انس والدین با قرآن بیشترین تاثیر را در گرایش کودکان و نوجوانان به فعالیت های قرآنی دارد؛ اما شرکت آنها در کلاس های قرآن در سطوح مختلف نیز تاثیر گذار است.

وی در ادامه تصریح کرد: ماه رمضان، بهار قرآن است و مسلمانان در این ماه بیشتر با کلام وحی انس می‌گیرند اما متاسفانه بسیاری از ما تنها در این ماه قرآن می خوانیم و با پایان این ماه عزیز پرونده آن را می بندیم.

کاربخش افزود: ای کاش با پایان ماه رمضان ارتباط خود را با قرآن قطع نکنیم و برای یازده ماه دیگر سال نیز برنامه ریزی کنیم و روزانه دقایقی را هرچند کم به تلاوت و تدبر در قرآن و فراگیری آن بپردازیم.

وی خاطر نشان کرد: خدارا شاکر و سپاسگذارم که باری دیگر توفیق خدمت به قرآن و خانواده قرآن را داشته و دارم.

انتهای پیام/ کارگرزاده


کد مطلب: 126684

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/126684/پایان-ماه-رمضان-ارتباط-خود-قرآن-قطع-نکنیم

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir