تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۵
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی رفسنجان خبرداد:

دستگیری 4 سارق با 100فقره سرقت

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری 4سارق تجهیزات برق رسانی و 2 مالخر مرتبط با آنان با کشف بیش از 2تن سیم برقی سرقتی در این شهرستان خبر داد.
دستگیری 4 سارق با 100فقره سرقت
به گزارش "راه آرمان" سرهنگ "اکبر نجفی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت سیم و کابل برق در چند نقطه از شهر و مناطق روستایی، ماموران پلیس آگاهی با  انجام اقدامات تخصصی و بررسی های میدانی به دست داشتن یک متهم سابقه دار در این سرقت ها پی بردند و این فرد را دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم در بازجوئی به عمل آمده به انجام چندین مورد سرقت سیم و کابل برق و همچنین به دست داشتن 3 سارق و 2 مالخر دیگر در انجام این سرقت ها اعتراف کرد که در ادامه ماموران با به دست آوردن سرنخ هایی از محل دپوی سیم های مسروقه در شهرستان های "رفسنجان" و "انار" و پایش نامحسوس چند انبار ضایعاتی در این دو شهرستان 2 نفر مالخر را هنگام بارگیری حجم زیادی سیم و کابل برق در یک دستگاه کامیونت شناسایی و آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ"نجفی" با اشاره به اینکه متهمان قصد داشتند این اقلام مسروقه را با بارنامه جعلی به استان یزد منتقل کنند، تصریح کرد: در همین رابطه ماموران با کسب اطلاع از قصد 3 متهم دیگر مرتبط با این افراد که قصد انتقال یک محموله دیگر سیم و کابل مسروقه از محور "نوق" به استان یزد را داشتند طی چند عملیات جداگانه این 3 متهم را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامي شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند دو دستگاه خودروی سواری و بیش از 2 تن سیم و کابل برق کشف شد، گفت: این سارقان در روند بازجویی های بعدی به انجام 100 فقره سرقت تجهیزات برق رسانی در مناطق مختلف شهرستان اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdci3qazyt1arq2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما