تاریخ انتشار :جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۲
۱
plusresetminus
آزمون استخدامی متمرکز آموزش و پرورش شمال استان کرمان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند، درروزهای پنجشنبه و جمعه۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار شد.
زرند،مجری آزمون استخدامی متمرکز آموزش و پرورش شمال استان
به گزارش راه آرمان، روز اول این آزمون با مشارکت تعداد ۹۷ نفر آقا و تعداد ۶۸۵ خانم از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه آغاز و ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در چهار حوزه امتحانی پایان یافت. و در روز دوم این آزمون( جمعه ۱۶ اردیبهشت) در سه حوزه امتحانی تعداد ۱۰۸ آقا و تعداد ۳۴۸ خانم رقابت کردند.

 میرزائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند  در خصوص برگزاری این آزمون گفت: آزمون استخدامی متمرکز آموزش و پرورش شمال استان به مدت دو روز در دانشگاه با مشارکت مجموعا ۱۲۵۰ داوطلب ، به لطف خدا در نهایت آرامش و نظم و امنیت برگزار شد.

وی افزود: این آزمون با تلاش تعدادی از مدیران و کارکنان محترم دانشگاه و نیز همکاری جمعی از فرهنگیان عزیز معمولا بطور متداول بدلیل زیر ساخت مناسب و تجارب کافی دانشگاهیان در اجرای انواع آزمونها ، در این دانشگاه برگزار می شود.

میرزایی تصریح کرد: این آزمون نیز با همه سختی ها، بخوبی و آرامش و رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا شد و بازرسان محترم سازمان مدیریت و برنامه و بودجه استان نیز که بر روند اجرای آن نظارت مستقیم و مستمر داشتند از اجرای خوب آزمون ابراز خرسندی نموده و از عوامل آن تقدیر و تشکر کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در ادامه اظهار کرد: شایسته است که اينجانب نیز از همه همکاران و نیز فرهنگیان و عوامل اجرايي این آزمون به ويژه از همکاران محترم آقایان ناصر ابراهیم نژاد و علی رجبی و حسن ملک‌زاده و هوشیاری و نیز پرسنل حوزه حفاظت و خدمات واحد که در طی بیش از یک هفته جهت آماده سازی محل برگزاری آزمون تلاش مداوم نمودند و نیز از سایر عوامل اجرایی و ناظران محترم بهداشت زرند تقدیر و تشکر کنم. همچنین از ریاست محترم اداره آموزش وپرورش که در روز دوم آزمون از روند برگزاری بازدید نمودند نیز تشکر می کنیم. 
                                         
   لازم به ذکر است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند علاوه بر آزمون‌های استخدامی، هر ساله مجری کنکورسراسری و آزمون سراسری کارشناسی ارشد نیز می باشد.
انتهای پیام/قنبرزهی 
https://armanekerman.ir/vdcawin6049nu01.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما