تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۴
۰
plusresetminus
به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم صورت گرفت:

ادای احترام جمعی از فرهنگیان کرمان به مقام شامخ شهدای شهر کرمان

ادای احترام جمعی از فرهنگیان کرمان به مقام شامخ شهدای شهر کرمان
 به گزارش راه آرمان؛ رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در حاشیه این مراسم با گرامیداشت هفته گرامیداشت مقام معلم و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز،  معلمان را میراث گران‌بهای کشور خواند که در طول انقلاب اسلامی، در بزنگاه‌های مهم تاریخی با نقش‌آفرینی ممتاز خود در ایجاد نهادهای انقلابی و ارزشی دارای نقشی بی‌بدیل و تاریخ‌ساز بوده‌اند.

وی با بیان اینکه همزمانی روز معلم با سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری افتخاری بزرگ برای جامعه فرهنگی است خاطر نشان کرد: اندیشه های شهید مطهری برای همیشه تاریخ در جامعه ساری و جاری است.

 رضایی گفت: آموزش و پرورش استان کرمان ۲۳۲ شهید فرهنگی و یک هزار و ۳۱۹ شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی نموده و این افتخاری بزرگ برای جامعه فرهنگی و دانش آموزی استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شهدای فرهنگی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کردند، زیرا آنان هم خون خود را نثار انقلاب و هم با تربیت انسانهایی متعهد، آینده انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

رضا رضایی با اشاره به نقش موثر معلمان در توسعه و پیشرفت کشور خاطر نشان کرد: قدرشناسی از معلم نباید به هفته و روز خاصی محدود شود بلکه باید در تمام طول سال تمامی نهاد های دولتی و غیر دولتی قدر دان فداکاری و ایثار گری فرهنگیان باشند.

بر پایه این گزارش: جمعی از فرهنگیان استان کرمان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید شیخ علی ایرانمنش مدیر کل شهید آموزش و پرورش استان ادای احترام کردند.

گفتنی است: در پایان این مراسم زیارت عاشورا در حسینیه گلزار شهدای کرمان قرائت شد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcgq39qxak9xu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین