تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۳
۰
plusresetminus
شانزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران ۱۴ تا ۱۶ اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.
مسابقات ربوکاپ آزاد ایران ۱۴ تا ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
 به گزارش راه آرمان؛  شانزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران با حضور بیش از ۱۰۰ تیم از دانشگاه‌ها و مدارس داخل و خارج از کشور و حدود ۸۰۰ شرکت کننده، برگزار خواهد شد.

▫️ ربوکاپ یا جام جهانی ربات‌ها، یک پروژه بین‌المللی برای ارتقای هوش مصنوعی، دانش رباتیک و مکاترونیک است. فدراسیون جهانی ربوکاپ در تلاش است تا با طرح مسئله‌ای استاندارد که دامنه گستره آن تمامی فن‌آوری‌های موجود را به مشارکت و آزمون فرا می‌خواند، به پرورش تحقیقات هوش مصنوعی و ربات‌های هوشمند بپردازد.

▫️ مسابقات ربوکاپ آزاد ایران محلی برای آماده سازی و تقویت تیم‌ها برای شرکت در مسابقات جهانی است و تیم‌های نوپا این فرصت را پیدا می‌کنند تا از تجربیات تیم‌های دیگر استفاده کرده و بیش‌تر با این مسابقات آشنا شوند.

▫️ این رویداد از ۱۴ تا ۱۶ اردیبهشت در ساختمان دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار می‌شود و بازدید از آن برای عموم آزاد است‌.
در این دوره از مسابقات  ۸ تیم دانش آموزی از مرکز نوآوری شهید ستاری شرکت کردند که در لیگ دمو ( نمایشی ) به ارایه دستاوردهای  پژوهشی خود می پردازند.

 کسب رتبه اول سوپر تیم بخش رقابت های ترکیبی لیگ نمایشی مسابقات روبوکاپ آزاد ایران، خانم ها نگار ولی، آنیتا میرزایی و فاطمه مهیا قاسمی راد و رتبه برتر بخش چالش فنی مسابقات خانم درسا کاظمی را خدمت این دانش پژوهان، خانواده محترمشان تبریک عرض نموده و برایشان آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcjvmeviuqe8az.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین