تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۱
۰
plusresetminus
احمد وحیدی گفت: امروز دنیای غرب اسیر دست پیشرفت مرزهایی است که انقلاب اسلامی جلو می برد؛ احساس نزدیکی فروپاشی که غرب دارد دلیل زوزه های آنهاست و هویت قوی انقلاب اسلامی بر جان های آنها چنگ انداخته است.
هویت قوی انقلاب اسلامی بر جان های غربی ها چنگ انداخته است/ جمهوری اسلامی در حوزه اقتصادی شکوفا می شود
به گزارش راه آرمان؛ احمد وحیدی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمان با اشاره به اینکه این سفر، سفر چهارم من به کرمان است، گفت: در دیار شهید سلیمانی عزیز نمی شود ذکری از حاج قاسم نیاورد؛ اینکه او چه کرد مانده است تا دریابیم؛ همین بس که بدانیم آن شهید مفاهیمی را وارد ادبیات مذهبی و ادبیات مبارزاتی و ادبیات این نظام مقدس کرد که جلوه هایی جدیدی پشت آن باز و ساخته شد.

وزیر کشور ادامه داد: مدافع حرم کلمه بزرگی است؛ این مفهوم بزرگ تجلی عینی و عملی اش توسط شهید سلیمانی اجرا و پیاده شد؛ آیا می دانیم این چه مفهوم بلندی است در ادبیات مذهبی ما و در جبهه ای که شهید سلیمانی درست کرد؟

وی افزود:  امروز مدافع حرم بعد از مراحلی که شهدا و رزمندگان ما طی کردند، به عنوان جبهه جدیدی ساخته شد که ادامه دهنده دوران دفاع مقدس بود؛ باز کردن این راه ها به مردان بزرگی همچون شهید سلیمانی نیاز دارد.

وحیدی اظهار کرد: خدا بیخود کسی را عزیز نمی کند؛ بلکه حساب کتاب جدی دارد که این شهید عزیز ما به این عظمت رسیده و این چنین در دل مردم ما و مبارزین جهان جا گرفته کار خداست و این درس بزرگی برای ما است و خیلی راه هاست که باید برویم که نرفتیم.

وزیر کشور ابراز کرد: شهید سلیمانی، حجتی بود برای ما که می توان راههایی را رفت و رسید؛ راه برای همه ما باز است و ما باید در این زمینه تلاش کنیم؛ خداوند الگویی به ما نشان داد و این درسی است برای ما.

وی با تاکید بر اینکه ما مدیون شهید سلیمانی هستیم که موجی از پس موج دیگری برای انقلاب آفرید، عنوان کرد: ما برای تکریم دکتر زینی وند آمده ایم و صداقت، صراحت، شفافیت، نگاه ملی، پایبندی به ارزش ها و تلاش برای سربلندی نظام، فهم خوب و عمیق نسبت به مسائل، غم مردم خوردن، بی تکبر بودن و سعه صدر داشتن از ویژگی های اوست.

وحیدی ادامه داد: برخی مسائل مطرح شده در استان بر کار او تاثیر نگذاشت؛ من تشکر می کنم بخاطر بلوغ کاری دکتر زینی وند که در شرایط متلاطم و پیچیده دچار تردید در خدمت رسانی نشد.

وزیر کشور با بیان اینکه دکتر فداکار رزمنده جانباز لشکر۴۱ ثارالله بوده و در مسئولیت های مختلف آموزشی، فرهنگی، مدیریتی و اجرایی پیشینه خوبی دارند، اظهار کرد: هیات دولت رای خوبی به او داده است و ان شاالله در این استان مهم کار را شروع می کند و قاطبه نماینده ها از کار دکتر زینی وند تشکر کردند.

وی گفت: در فضای جدید تلاشهایی باید صورت گیرد نظام ما بی نظیر است؛ مگر شهید سلیمانی ما دوم دارد؟ مگر رهبر ما دومی دارند در دنیا؟ خیلی از مسائل تنها منحصر به کشور ما است و نظام ما دنیا را عوض کرده است.

وحیدی تاکید کرد: مقام معظم رهبری راجع به پیچ تاریخی صحبت کرده اند که دنیا در حال تغییر است؛ جمهوری اسلامی امروز مرزهای سیاسی، فرهنگی، هویتی و ژئوپولوتیک را در ابعاد مختلف جا به جا می کند.

وزیر کشور با بیان اینکه تمام آزادی خواهان و انقلابیون و کسانی که وجدان های بیدار دارند و هویت شان را پیوسته به هویت انقلاب اسلامی می دانند، ابراز کرد: مدافعان بزرگی پشت خطوطی که انقلاب آفریده دفاع می کنند و پیش می روند.

وی تصریح کرد: امروز دنیای غرب اسیر دست پیشرفت مرزهایی است که انقلاب اسلامی جلو می برد؛ احساس نزدیکی فروپاشی که غرب دارد دلیل زوزه های آنهاست و هویت قوی انقلاب اسلامی بر جان های آنها چنگ انداخته است.

وحیدی ادامه داد: آنقدر آنها از این مسئله دچار ترس هستند که سعی می کنند همه موفقیت های انقلاب را با جنگ رسانه ای در ذهن مردم کوچک کنند و نمی توانند یک خبرنگار مزدوری که در غرب به هنرمند غیرتمند ما پرویز پرستویی وقتی راجع به شهید سلیمانی سوال می کنند چطور دفاع می کند؛ چرا؟ چون آنها از اندیشه شهید سلیمانی ترس دارند.

وزیر کشور افزود: آنها دیروز از نام امام می ترسیدند، امروز از نام رهبر انقلاب و شهید سلیمانی هراس دارند؛ آنها احساس می کنند هر روز یک آفرینش جدید و یک میدان جدیدی از آنها به نفع انقلاب اسلامی گرفته می شود.

وی با طرح این سوال که چرا آنان سعی می کنند دولت آیت الله رئیسی را تخریب کنند، گفت: چون ایشان با نهایت اخلاص و سادگی و‌ خدمت گذاری در میدان است؛ در موضوع اخیر ریل اقتصادی ما تغییر کند، مسئولیت بسیار بزرگی است که خیلی از قبلی ها نپذیرفتند و این مسئولیت را چرا رییسی قبول کرد؛ به خاطر منفعت نظام و مردم شانه زیر بار مسئولیت تغییر داده است.

وحیدی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی به این سربازان فداکار نیاز دارد و لطف الهی شامل حال اوست و خدا راه را باز می کند، تصریح کرد: چندین مسأله مهم را امروز با هم پیش می بریم که یکی از اینها تغییر ریل اقتصادی است؛ این تغییر ریل اقتصادی گام اول است که با شفافیت و روشنی و اقتدار پیش می رود.

وزیر کشور بیان کرد: امروز گام های بلند برداشته می شود و آثارش به تدریج خود را نشان می دهد که محل تامل است که همه کمک کنند؛ جمهوری اسلامی آنچنان در حوزه اقتصادی شکوفا می شود.

وی ادامه داد: همین الان وضع دنیا را ببینید و وضع ایران را ببینید ما در فشار حداکثری چه طرح های عمده ای در حال رخ داد است؛ هدفمندی یارانه ها، رتبه بندی معلمان، بهبود وضعیت کارگران، کرونا و سلامت از طرح های مهم و اقدامات موثر دولت جدید است
و کارهای مهمی در فشار حداکثری و حداکثر توطئه ها در حال رخ داد است که نشان از اقتدار نظام و قوی بودن پایه های نظام است.

وحیدی گفت: در استان کرمان باید تلاش ها با قدرت ادامه یابد و استان بزرگ کرمان از استان های پیشرو و پیشگام ما در حوزه اقتصاد خواهد بود و همچنین به مسائل ریز و پیش افتاده توجه نکنید، دچار حاشیه نشوید و تحت فرمان رهبر انقلاب و با تاسی از ائمه و شهدا پیش بروید.

وزیر کشور اظهار کرد: سنگرهای فتح یکی پس از دیگری منتظر است به دست مردم فتح شود و باید تبیین کنیم چه سنگرهایی فتح شده است.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ابرقدرت ها در برخی مسائل محتاج ما هستند این افتخار بزرگی است و دشمنان خارجی و مزدوران داخلی تلاش می کنند دستاوردهای جمهوری اسلامی را ضعیف نشان دهند و این در حالی است مردم پای کار هستند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcgx39qqak9xu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین