تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۸
۰
plusresetminus
سردار حسین معروفی گفت: نگاه ما اینجا سیاسی، مذهبی و قومی نیست و من با نگاه شهید سلیمانی از دکتر زینی وند تشکر می کنم و شما برای زائرین حاج قاسم زحمت کشید من انگشتر اهدایی حاج قاسم را با نگاه اعتقادی تقدیم شما می کنم.
دشمنان خارجی و اپوزیسیون داخلی بدنبال انشقاق مردم و حاکمیت هستند/ با نگاه اعتقادی انگشتر اهدایی حاج قاسم را به دکتر زینی وند تقدیم می کنم
به گزارش راه آرمان؛ سردار حسین معروفی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمان با اشاره به اینکه ما سه اولویت را در عرصه ترویج مکتب سپهبد شهید سلیمانی داریم، گفت: یکی از اولویت های ما این است که نمی گذاریم شهید سلیمانی با خاطره تعریف شود و خاطره چاشنی اندیشه خواهد بود و این مسئله مبنای کار عمیق فرهنگی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: یکی از ابعاد راهبرد دشمنان بزرگ اسلام و اهل بیت علیه السلام این بود که آنها به دنبال تغییر جغرافیای منطقه بودند و اندیشه شهید سلیمانی جلوی این تغییر را گرفت.

وی با بیان اینکه اولویت دیگر ما بنا به فرموده مقام معظم رهبری شهادت سردار سلیمانی یک فرصت است؛ چرا که اندیشه زیبا عمل زیبا تولید می کند، ابراز کرد: اولویت دیگر ما، مردمی کردن این مکتب است که این مهم از برنامه ها  الزامات و از تاکیدات رهبری است و این، یعنی عاشورا تولید کنیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: ستاد ترویج مکتب ۱۷ کارگروه دارد که ۵ کارگروه به عهده دولت است؛ کارگروه عمرانی که مسئولیت آن به عهده معاون عمرانی استاندار که ۶ اولویت طرح گلزار بین المللی شهدای کرمان، زائرسرای اقشار، راهیان مکتب، روستای قنات ملک که از پازل های مکتب است، گذر شهید سلیمانی میدان بسیج تا میدان عاشورا و مجتمع فرهنگی و گردشگری که ۵ هکتار زمین در نظر گرفته شده است.

معروفی گفت: در حوزه علمی پژوهشی ۳۰ نظامات برای شهید سلیمانی تعریف کردیم و به دانشگاه تحویل دادیم و تا الان ۱۰۰ پایان نامه در این حوزه تدوین شده است؛ در نظام رفاقت شهید سلیمانی مبنا دستگیری است نه مچگیری این توصیه به سیاسیون است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در اولین سالگرد شهید سلیمانی با همه بی مهری دولت دکتر روحانی که دو نامه مستقیم زدند تا مراسم سالگرد برگزار نشود؛ اما ما تدبیر کردیم بعد هم رضایت رهبر انقلاب بعد از برگزاری مراسم را دیدیم.

وی اظهار کرد: سالگرد دوم کاملا مردمی برگزار شد که دولت بنگاه های اقتصادی و سپاه هزینه نکردند و همه بر عهده مردم بود و نظر مثبت دولت در برگزاری مراسم را فراموش نمی کنیم چون دکتر رئیسی، حاج قاسمی است و این از افتخارات کرمان است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سالگرد سوم پیش بینی می کنیم ۵۰۰ موکب و جمعیت ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون نفر در کرمان حضور پیدا کنند، اظهار کرد: شب های احیا امسال غوغا بود در شب بیست و سوم جمعیت بیشتر از تشییع شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان بود. و سی روز ماه رمضان دو هزار نفر افطاری داده شد.

سردار معروفی با بیان اینکه از ۷۰ کشور و ملیت به زیارت این مرد بزرگ آمدند، تصریح کرد: امروز سه استان، استان های زیارتی هستند که کرمان چهارمین مرکز زیارتی است که پایتخت مقاومت جهان اسلام است و باید معاون زیارت در استان تشکیل شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: از دکتر زینی وند بخاطر ۱۸ ماه مجاهدت در کرمان تشکر می کنم من در چند موضوع تشکر ویژه دارم به طور ویژه در مکتب و سالگرد اول در مدیریت کرونا مردانگی کردند.

وی تاکید کرد: امروز دشمنان خارجی و اپوزیسیون داخلی بدنبال انشقاق مردم و حاکمیت و ناامیدسازی مردم هستند؛ پس باید با گذشت و عالمانه و نگاه به مردم وحدت و انسجام جبهه انقلاب را تحت زعامت امام خامنه ای حفظ کنیم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: راه عبور از مشکلات همفکری و همزبانی است که تولید قدرت نرم برای نظام است؛ ما به عنوان سپاه و بسیج با تمام قدرت و فکر با رعایت استقلال دولت و استاندار همه توان را پای کار بیاوریم تا مشکلات استان حل شود.

سردار معروفی خاطر نشان کرد: نگاه ما اینجا سیاسی، مذهبی و قومی نیست و من با نگاه شهید سلیمانی از دکتر زینی وند تشکر می کنم و شما برای زائرین حاج قاسم زحمت کشید من انگشتر اهدایی حاج قاسم را با نگاه اعتقادی تقدیم شما می کنم.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdchi-nzi23niqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین