تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۳
۰
plusresetminus
حسن علیدادی سلیمانی گفت: استاندار جدید آقای فداکار ماموریت خدمت به مردم را پذیرفتند و دارای تجربه کافی، شخصیت ایثارگر با نگاه جهادی هستند و ظرفیت های بالفعل و بالقوه کرمان، توجه به مسائل کلان استان به وسیله شورای راهبردی استان احصا شده است که امید است در دستور کار قرار گیرد.
ظرفیت های بالفعل و بالقوه استان مورد توجه قرار گیرد/ لزوم ایجاد همراهی و همدلی بین نیروهای مومن و انقلابی کرمان
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمان گفت: کشور ایران در شرایطی قرار گرفته است که علی رغم توطئه های دشمنان اما با رهبری امامین انقلاب اسلامی و پشتیبانی مسئولان موفقیت هایی را تجربه کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تاکید بر اینکه پیروزی بر تورم، بیکاری، عدم اشتغال، بالا بردن ارزش پول ملی بخشی از فرصت هایی است که باید به آن توجه شود، عنوان کرد: شروع گام دوم انقلاب، تکمیل کننده حرکت افتخار آفرین انقلاب اسلامی است و حضور سرنوشت ساز ایران در منطقه از دیگر مسائلی است که باید به آن توجه شود.

امام جمعه شهر کرمان ادامه داد: پیشرفت های دانشمندان و اقتدار آنها در حوزه های فناوری، تمامیت ارضی و ده ها ماموریت دیگر گام دوم انقلاب و مبتنی بر نگاه امام حاضر جامعه و با تاکید بر سرکار آمدن جوانان و دولت انقلابی بر آمده از رای مردم و مبتنی بر مسائل اسلامی است.

وی بیان کرد: دور هم جمع شده ایم در استان کرمان و سرزمین سیدالشهدا علیه السلام فرمانده جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور تکریم و معارفه، تغییر و تحول که از جمله تحولات جایگاه استاندار کرمان است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: آقای زینی وند استاندار قبل در دوره ای کوتاه که در پایان دولت سابق در استان حضور پیدا کرد و گرچه نامبرده فرصت کوتاهی را داشت اما با نگاه دقیق استان و توجه به تجربه مناسب، موفقیت هایی را رقم زد و به ویژه از حضور ایشان در حوادث سخت تشکر می کنم‌.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن تبریک انتصاب مهدی فداکار استاندار جدید کرمان تصریح کرد: از ریاست جمهور و وزیر کشور برای انتصاب استاندار جدید قدردانی  می کنم.

امام جمعه شهر کرمان با بیان اینکه آقای فداکار ماموریت خدمت به مردم را پذیرفتند و دارای تجربه کافی، شخصیت ایثارگر با نگاه جهادی هستند، خاطر نشان کرد: ظرفیت های بالفعل و بالقوه کرمان، توجه به مسائل کلان استان به وسیله شورای راهبردی استان احصا شده است که امید است در دستور کار قرار گیرد، توجه به شایسته سالاری و توجه به جوانگرایی، ایجاد همراهی و همدلی بین نیروهای مومن و انقلابی از مسائلی است که انتظار می رود در استان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcirqazpt1ary2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین