تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۶
۰
plusresetminus
محمد مهدی زاهدی گفت: خشکسالی بیش از ۱۵ سال گریبان کرمان را گرفته است، کرمان تشنه است؛ از وزیر کشور درخواست داریم انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان را جدی بگیرید؛ کرمان مشکل اتباع بیگانه را دارد، صدها هزار نفر اتباع بیگانه غیرقانونی مشکلات بسیاری را ایجاد کردند اینجا باید تصمیم گیری عاجل شود.
پروژه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان را جدی بگیرید/ ضرورت توجه به صنایع جنبی توسعه نیافته استان
به گزارش راه آرمان؛ محمد مهدی زاهدی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمان ضمن تشکر از وزیر کشور که سرانجام بر اساس مصالح ملی، سکانداری استان را تعیین تکلیف کرد، گفت: دکتر وحیدی از نیروهای انقلابی نظام است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تشکر از زینی وند استاندار قبلی توضیح داد: زینی وند در دوران جوانی در جریانهای خاصی عضو بود اما از وقتی در مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفتند و سابقه او در استان دگردیشی داشت و تحولی نسبت به جوانی در او بوجود آمد؛ از اخلاق مداری او تشکر می کنم که بسیار مردم دار و الگو است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای زینی وند در ماه های اخیر لحظه ای از کار کردن دریغ نکرد و در خدمت امور استان بود، در این دوره برزخی مدیریتی نگذاشتند، کارهای مربوط به استان بر زمین بماند.

وی ضمن تشکر از دکتر فداکار برای حضور در استان کرمان ابراز کرد: بعد از شهادت حاج قاسم، رمقی در بین برخی افراد در استان نماند؛ امیدوارم فیض شهادت را خدا نصیب ما کند؛ اما حاج قاسم به عقیده برخی فرمانده بود، برای برخی رفیق و برای برخی هم استانی اما حاج قاسم در واقع یک پشتوانه بزرگ معنوی و استراتژیک برای نظام و منطقه و جهان اسلام بود.

زاهدی اظهار کرد: ما دکتر فداکار را از فرزندان حاج قاسم می دانیم و توقع ما بسیار بالا است؛ دکتر فداکار از جوانی شور انقلابی و ولایتمداری دارد در جاهای مختلف نشان داده از مشی انقلابی هیچگاه خارج نشده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در دوران مسئولیت بار امانت بار سنگینی است، عنوان کرد:
طبق گام دوم انقلاب رهبری هم به فساد اقتصادی اشاره داشتند، هم فساد سیاسی یعنی افراد استفاده از افراد نالایق و به کار بردن افراد بی بصیرت در مسئولیت و فساد اقتصادی سواستفاده و حیف و میل کردن بیت المال است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: منابع انسانی استان کرمان دارای ظرفیت های بی نظیر است، افرادی مدیر، مدبر و انقلابی؛ ظرفیت های خدادادی و تاریخی و طبیعت چهار اقلیم و...؛ جوانان انقلابی و پاکدست و صادق که می توانند دست استاندار جدید را بگیرد.

وی تاکید کرد: خشکسالی بیش از ۱۵ سال گریبان کرمان را گرفته است، کرمان تشنه است؛ از وزیر کشور درخواست داریم انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان را جدی بگیرید؛ کرمان مشکل اتباع بیگانه را دارد، صدها هزار نفر اتباع بیگانه غیرقانونی مشکلات بسیاری را ایجاد کردند اینجا باید تصمیم گیری عاجل شود.

زاهدی ادامه داد: صنایع جنبی در استان توسعه نیافته است؛ خودروسازی برقی ما کجای کار است؛ ظرفیت مس و آلومینیوم
حرکت جدی نیاز دارد؛ ضمن اشتغالزایی، تولید و دانش بنیان را به دنبال دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان کرمان توازن منطقه ای وجود ندارد باید در عدالت اجتماعی توازن در اولویت باشد، عنوان کرد: تجربه نشان داده است، خواستن توانستن است ما می توانیم با کمک همدیگر کار را پیش ببریم شما از ما کار بخواهید ما در کنار شما هستیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه جدی ما از شما مبارزه با فساد اقتصادی است؛ باندها و مافیای فساد در استان جولان می دهند؛ سیاست اختلاف بینداز و چپاول کن در استان جاری است.

وی خاطر نشان کرد: امروز استان کرمان میزبان مضجع شریف شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ کرمان پایتخت جهان مقاومت است و میزبان بسیاری از افراد از کشورهای مختلف است باید فضای فرهنگی استان با رویکرد جدید شکل گیرد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcj8mevxuqe8az.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین