کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی انار خبر داد؛

کشف ۲ دستگاه موتور سیکلت سرقتی در شهرستان انار

18 ارديبهشت 1401 ساعت 14:08

رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان انار از توقیف و کشف ۲دستگاه موتورسیکلت سرقتی از استان یزد و دستگیری دو سارق توسط ماموران پاسگاه بیاض خبر داد.


به گزارش راه آرمان، رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان انار  از توقیف و کشف ۲دستگاه موتورسیکلت سرقتی از استان یزد و دستگیری دو سارق توسط ماموران پاسگاه بیاض خبر داد.

 
فرمانده انتظامی شهرستان انارگفت: حسب اعلام شهروندان به پاسگاه انتظامی بیاض مبنی بر تردد دو دستگاه موتورسیکلت مشکوک در محور انار _ رفسنجان در روستای بیاض  ،  عوامل پاسگاه انتظامی بیاض سریعا به محور مذکور عزیمت و با استفاده از علایم هشدار دهنده به راکبین موتورسیکلت های فوق دستور ایست دادند.

وی افزود:  راکبین که به دستور مامورین توجهی نکرده و با رانندگی خطرناک به مسیرهای فرعی  تغییر جهت داده و پس از طی مسافتی با هوشیاری مامورین پاسگاه بیاض موتورسیکلت های متخلف توقیف و راکبین دستگیر شدند.
 
خلیلی نژاد بااشاره به غیربومی بودن سارقان بیان داشت:حسب اعتراف راکبین و استعلامات به عمل آمده مشخص شد موتورسیکلت‌های توقیفی از استان یزد به سرقت رفته، از این رو موتورسیکلت‌ها توقیف شده و سارقین دستگیر  و به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 126726

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/126726/کشف-۲-دستگاه-موتور-سیکلت-سرقتی-شهرستان-انار

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir