تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۷
۰
plusresetminus
علی زینی وند گفت: به برکت خون شهید سلیمانی عین رفتار حاج قاسم را در رفتار امام جمعه و فرمانده سپاه ثارالله کرمان دیدم.
عین رفتار حاج قاسم را در رفتار امام جمعه و فرمانده سپاه ثارالله کرمان دیدم/ وابسته به رانت و حزب نبودن ترکش دارد
به گزارش راه آرمان؛ علی زینی وند عصر امروز در مراسم معارفه استاندار جدید کرمان با بیان اینکه از افرادی که در دولت قبل و دولت جدید اجازه دادند در این استان خدمت کنم تشکر می کنم، گفت: در ابتدای معارفه بنده فکر می کنم نمایندگان استان هیچکدام بنده را نمی شناختند.

استاندار سابق کرمان ادامه داد: اما جمهوری اسلامی به من فرصت داد تا استعدادم را بروز بدم؛ امروز اگر به لطف الهی و به برکت فرصتی که جمهوری اسلامی به من بچه روستایی و ده ها نفر از جنس من داد و هزاران جوان در تار و پود این کشور استعداد ظهور و بروز دارند.

وی بیان کرد: من در شرایط سخت آمدم و در کمتر از ۲۰ روز تسلط بر مسائل استان بدست آوردم؛ هم نمایندگان فهیم استان تعاملی مثال زدنی با من شروع کردند و هم نماینده ولی فقیه در استان تعامل خوبی با بنده داشتند و به جاهای دور افتاده استان سفر کردم نه برای کلیپ سازی بلکه براساس اعتقاد و مردم کرمان عمیقا مرا پذیرفتند.


زینی وند تصریح کرد: کرمان گام های بزرگی را برای توسعه برداشته بدون اینکه به زیرساخت های آن فکر کند؛ کرمان نیاز به ریل برای اتصال به سواحل مکران دارد نیاز به برق دارد؛ احداث خط آهن_ بم، جیرفت_جاسک که کل زیرساخت کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.

استاندار سابق کرمان بیان کرد: هم اکنون سند چشم انداز نیاز گاز، آب و برق استان آماده و در اختیار استاندار جدید است؛ همچنین توسعه نامتوازن در استان وجود دارد زیرا با وجود اینکه استان کرمان بسیار ثروتمند است اما فقرهای باورنکردنی در این استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: بزرگترین کارخانه تولید سلول های خورشیدی در خاورمیانه با ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری آماده کلنگ زنی است، کارخانه تولید لاستیک های فوق سنگین ۸۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری آماده کلنگ زنی است.

زینی وند افزود: در حوزه کارخانجات واسط که لوازم کارخانجات را ایجاد می کنند اقدامات خوبی ایجاد شده، در حوزه توازن منطقه ای در جنوب کرمان، ۱۵ کارخانه مشکلاتشان بررسی شد؛ همچنین مهمترین ساختار شرکت های دانش بنیان کارهای بزرگی انجام شد که می تواند الگویی برای کشور باشد.

استاندار سابق کرمان ادامه داد: استان کرمان در حوزه فرونشست زمین رتبه اول را دارد و به سرعت باید استفاده از آب های زیرزمینی را متوقف کرد، مدیریت آب بسیار مهم است در استان در حوزه انتقال آب خلیج فارس تقریبا اماده است عملیات اجرایی کلنگ زنی انجام شود.

وی گفت: جمهوری اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و در حوزه فرهنگی کارهای بزرگی کردیم مکتب شهید سلیمانی ظرفیت بسیار عظیمی است و به برکت خون شهید سلیمانی عین رفتار حاج قاسم را در رفتار امام جمعه و فرمانده سپاه ثارالله کرمان دیدم.

زینی وند تصریح کرد: در استان ها، استانداران حاکمان بی اختیار هستند تا ابزار حکمرانی داده نشود استان همه جانبه توسعه پیدا نمی کند؛ استانداران باید در سطح وزرا و سخت گیرانه انتخاب کرد و اختیارات داد، ابزار حکمرانی محلی برای استانداران محیا نیست و باید برای کشور کاری کرد.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه ما در پرورش نیروی مدیر خلا داریم؛ یا از دل دانشگاه می آوریم که تجربه ندارد یا نیروی تجربی می آوریم که دانش ندارد، عنوان کرد: دانش و تجربه توامان می تواند کار مردم را پیشبرد ببرد.

وی گفت: اداره سیاسی کشور سم مهلکی است که در هر دوره عده ای را از قطار نظام پیاده می کند؛ اداره جناحی کشور، کشور را به سختی مدیریت می کند باید از همه شایستگان استفاده کرد و پیگیرترین شخص برای تغییر استاندار خودم بودم  و انتخاب
استاندار کرمان در همه ابعاد پیچیده بود؛ اما من رها نکردم و با قدرت کار کردم همه حتی منتقدان به من لطف کردند.

زینی وند تصریح کرد: از هیچکس گلایه و شکوه ندارم از دکتر فداکار تشکر می کنم که این مسئولیت را پذیرفت اما مقصر این تاخیر عدم اجماعی بود که بین خود کرمانی ها بود و این را حل کنید.

استاندار سابق کرمان با تاکید بر اینکه  وابسته به رانت و حزب نبودن ترکش دارد، خاطر نشان کرد: من از نماینده ولی فقیه غیر از شجاعت و صداقت، چیزی ندیدم؛ هیچ مساله شخصی از من نخواستندو یکنفر را به من توصیه نکردند؛  در فرایند تعیین معاون سیاسی استاندار ۶،۷ نفر را ارائه دادم تا دکتر جلالی بدون توصیه دیگران انتخاب شد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcewp8zojh8wfi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین