تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۹
۰
plusresetminus
حاشیه های مراسم تکریم و معارفه استاندار کرمان؛

از منش حاج قاسمی یک فرمانده تا غافلگیری خبرنگاران

روز گذشته مراسم تکریم و معارفه استاندار کرمان برگزار شد که با برخی حواشی تلخ و شیرین همراه بود.
از منش حاج قاسمی یک فرمانده تا غافلگیری خبرنگاران
به گزارش راه آرمان عصر روز گذشته بالاخره همه کشمکش ها و حرف و حدیث ها برای انتخاب استاندار کرمان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در کرمان پایان یافت و بعد از ماهها استاندار کرمان به عنوان آخرین استاندار از هیات دولت رای اعتماد گرفت و محمد مهدی فداکار استاندار کرمان شد.

وزیر کشور 6 ماه قبل نیز برای ابقای زینی وند در سمت استانداری کرمان به این استان سفر کرده بود.

این مراسم از ساعت 14 با حضور شورای اداری، شورای تامین، نماینده های احزاب و گروههای سیاسی در استان و اصحاب رسانه برگزار شد.

مراسم 7 سخنران داشت که محتوای صحبتها روز گذشته در رسانه ها منتشر شد؛ اما پرداختن به برخی حواشی این مراسم نیز خالی از لطف نیست.

شاید مهمترین تغییر برگزاری مراسم در ساختمان جدید استانداری کرمان بود که به نظر می رسید با دستپاچگی سالن را مهیای این مراسم کرده بودند و توییت چند روز قبل مدیر روابط عمومی استانداری کرمان نیز موید این مطلب بود.


هنوز سالن زیرساخت مناسب برای حضور خبرنگاران را نداشت و تمام تمهیدی که اندیشیده شده بود یک ردیف صندلی برای اصحاب رسانه بود که آن هم به تعداد همه خبرنگاران نبود و تعدادی از خبرنگاران بیش از 3 ساعت بر روی زمین نشسته و خبر تهیه می کردند.


از آن دردناکتر برای اصحاب رسانه نبود آنتن در محل برگزاری مراسم بود که حتی یک مودم نیز برای اینترنت خبرنگاران تعبیه نشده بود!

به هر تقدیر سخنرانان مراسم از امام جمعه و نمایندگان کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، استاندار سابق و جدید و وزیر کشور به بیان دیدگاهها و نظرات و توقعات خود پرداختند.

از کشمکش ها و طعن و کنایه های نمایندگان در حین سخنرانی که بگذریم؛ این مراسم حاشیه ای پرحلاوت داشت که به جان همه حضار نشست.


سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان سخنرانی خود بعد از توضیح در رابطه با برخی حواشی مطرح شده در ماههای اخیر در خصوص انتخاب استاندار؛ خطاب به زینی وند گفت: «ما مردم کرمان قدرشناسیم ما حاج قاسمی هستیم ما تقوا داریم؛ من چیزی ندارم اما یک انگشتر از حاج قاسم به من هدیه شده و برای من خیلی عزیز است برای قدردانی از شما که برای زائران حاج قاسم زحمت کشیدید؛ این انگشتر را به رسم یادبود و تبرک تقدیم جنابعالی می کنم».


این منش حاج قاسمی سردار معروفی در گذشتن از هدیه ای ارزشمند برای تقدیر از استاندار تحسین و تشویق حاضرین را به دنبال داشت و بعد از مراسم نیز در گروه خبرنگاران و فضای مجازی ازین حرکت ارزشمند یاد می شد.

انتهای پیام/ سوده پاکاری https://armanekerman.ir/vdcenp8zpjh8wfi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین