تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۷
۰
plusresetminus
سرهنگ"مرتضی امیر سبتکی" فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری 3 سارق و2 مالخر و کشف 12 فقره سرقت تجهیزات برق، مخابرت، آب و فاضلاب و به ارزش 30 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
دستگیری 3 سارق و کشف 30 میلیارد اموال سرقتی در سیرجان
به گزارش"راه آرمان"  سرهنگ"مرتضی امیر سبتکی" فرمانده انتظامی سیرجان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات برق، مخابرات، آب و فاضلاب در مناطقی از شهرستان سیرجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش های ماموران  پلیس آگاهی و پی جویی های تخصصی، 3 متهم دخیل در این سرقت ها شناسایی و با اعلام به کلانتری ها و پاسگاههای تابعه، تلاش برای دستگیری آنان ادامه یافت.

این مقام پلیس تصریح کرد: پیگیری های بی وقفه پلیس نتیجه داد و در نهایت، سارقان با یک دستگاه خودرو پژو حین سرقت ترانس برق در یکی از روستاهای حومه خیرآباد، توسط ماموران پاسگاه انتظامی خیرآباد دستگیر شدند.

سرهنگ "امیرسبتکی" ادامه داد: متهمان در مواجهه با شواهد و مدارك موجود ضمن معرفی 2 مالخر مرتبط با خود، به 12 فقره سرقت از تجهیزات مخابرات،  برق، آب و فاضلاب اعتراف کردند و برخی اقلام مسروقه شامل 4 ترانس برق، کابل های مخابراتی، کابل برق، دریچه های فلزی آب و فاضلاب و... به ارزش 30 میلیارد ریال از مخفیگاه آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان بیان کرد: این متهمان به صورت باندی با یک خودروی پژو مکان های مورد نظر را در نقاط روستایی کم جمعیت انتخاب و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت می کردند.

انتهای پیام/ الهه تاج الدینی
  https://armanekerman.ir/vdcceeqs12bqim8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما