تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۶
۰
plusresetminus
به مناسبت هفته معلم صورت گرفت؛

دیدار شهردار ارزوئیه با جمعی از فرهنگیان

محمد مسعودی به همراه اعضای شورای شهر ارزوئیه به مناسبت هفته معلم با جمعی از فرهنگیان ارزوئیه دیدار و از آنها تجلیل نمود.
دیدار شهردار ارزوئیه با جمعی از فرهنگیان
به گزارش راه آرمان شهردار و اعضای شورای شهر ارزوئیه با جمعی از فرهنگیان و دبیران به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم دیدار کردند.

در این دیدار که صبح امروز ۱۸ اردیبهشت ماه انجام شد شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر با حضور در هنرستان دخترانه ولی عصر عج  ارزوئیه هفته معلم را به مدیریت و کادر آموزشی تبریک گفته و از زحمات شبانه روزی کادر آموزشی و دبیران و معلمان تشکر و قدردانی کردند.

لازم به ذکر است روز گذشته هم شهردار و اعضای شورای شهر ارزوئیه با حضور در مدرسه پیام زهرا شهر ارزوئیه ضمن دیدار با فرهنگیان و دانش آموزان مدرسه از زحمات معلمان با اهدا شاخه گل تقدیر کرده و هفته معلم را تبریک گفتند. 

در این دیدار شهردار ارزوئیه ضمن تشکر از زحمات دبیران و معلمان گفت: امسال دانش آموزان مشغول به تحصیل در شهر ارزوئیه در صورت کسب رتبه زیر هزار در کنکور سراسری به صورت کاملا ویژه از طرف شهرداری تقدیر خواهند شد.

در ادامه آقای سنگ پهنی رئیس شورای شهر ارزوییه نیز گفت: در این خصوص شورای شهر نیز مصوبه ای را تصویب خواهد کرد و از چنین دانش آموزانی با هدایای بسیار ویژه تقدیر خواهد کرد.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdcepp8znjh8wfi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما