تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۱
۰
plusresetminus
به مناسبت هفته معلم صورت گرفت؛

دیدار با خانواده معظم شهید فرهنگی اکرم توحیدی

غلامرضا شرفعلی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه به همراه سرهنگ پاسدار محسن اسماعیل زاده فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه به مناسبت هفته معلم با خانواده معظم شهید اکرم توحیدی دیدار کردند.
دیدار با خانواده معظم شهید فرهنگی اکرم توحیدی
به گزارش راه آرمان از ارزوئیه مدیر آموزش و پرورش و فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه با خانواده شهید فرهنگی اکرم توحیدی دیدار کردند.

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، صبح امروز مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه به همراه فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس حراست و فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان با خانواده شهید معزز فرهنگی اکرم توحیدی دیدار و گفتگو کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، افزود:‌ تکریم و گرامیداشت یاد شهدا ضروریست و آموزش و پرورش در این راستا از هیچ اقدامی دریغ نمی کند.

وی اظهار داشت : حضور در جمع خانواده های معظم شهدا افتخاری برای مسوولین است و انگیزه ما را برای تلاش بیشتر و خدمت به جامعه مضاعف می‌کند.

شرفعلی پور گفت: عزت و عظمت نظام اسلامی و امنیت امروز جامعه را مدیون جان فشانی‌ها و مجاهدت‌های شهدای سرافراز هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه در این دیدار با تاکید بر حفاظت و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و دفاع مقدس در جامعه بیان کرد: فرزندان این سرزمین در راستای دفاع از تمامیت ارضی کشور و انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادگی کرده و خون خود را نثار انقلاب و اسلام کردند.

وی افزود: در شرایط کنونی خدمت مخلصانه و تبیین اهداف شهدا برای نسل آینده بهترین مسیر پاسداری از خون شهدا است.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdciqqaz3t1ary2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما