تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۲
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی انار گفت:طی هفته گذشته در عملیاتهای پلیس این شهرستان بیش از ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و۶ سارق دستگیرو یک باند سرقت نیزمنهدم شد.
دستگيري ۶سارق ومالخر با کشف بیش از۲۰میلیارد ریال اموال مسروقه در شهرستان انار
به گزارش" راه آرمان" رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت:در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، دستگيري سارقان و کشف اموال سرقتی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وي افزود:با اجرای این طرح طي سه عملیات جداگانه توسط پلیس آگاهی ،کلانتریها و پاسگاهها  ۶سارق که سابقه دار و غیربومی بودند طی عملیاتهای غافلگیرانه دستگیر و یک باند ۳نفره سرقت نیز منهدم و  اموال مسروقه با ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی انار بااشاره به اهميت حفاظت از اموال مردم تاکید کرد:با تلاش کارآگاهان پلیس ۲تن سیم و کابل شبکه هوایی  ،۲دستگاه خودرو سرقتی وانت مزدا  و اقلام قابل توجهی تجهیزات چاه موتورهای  کشاورزی از سارقین کشف شده است که پس از شناسایی مالباختگان، اموال به آنان تحویل داده می‌شود.

خلیلی نژاد با بیان این که سارقان دستگیر شده به همراه پرونده برای طی سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان  شدند، افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس یا به کلانتریها و پاسگاهها اطلاع دهند. https://armanekerman.ir/vdccoeqsx2bqim8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما