تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۸
۰
plusresetminus
علیرضا زاکانی، شهردار تهران، از یک خودروی برقی بازدید کرد. با توجه به تصاویر منتشر شده در فضای رسانه ای، زاکانی از سدان برقی کارمانیا یا همان سودا SA01 بازدید داشته است.
شهردار تهران از یک خودروی برقی بازدید کرد

 

به گزارش راه آرمان به نقل از پایگاه خبری اسب بخار به نقل از شهرداری تهران، شهردار پایتخت عصر یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با حضور در محوطه حیاط شهرداری تهران از یک دستگاه خودروی برقی شرکت کارمانیا داخلی بازدید کرد.
مدیران شرکت تولیدکننده درباره ویژگی ها و تکنولوژی به کار رفته در تولید خودروهای برقی به شهردار تهران توضیحاتی ارایه کردند.
به کارگیری تکنولوژی و فناوری روز دنیا در شهر تهران از جمله سیاست های کلان مدیریت شهری پایتخت است که در حوزه حمل و نقل توجه شهرداری تهران بر استفاده از خودروها و موتورسیکلت های برقی است.
سودا SA01 کارمانیا eK1
سودا SA01 کارمانیا eK1
سودا SA01 کارمانیا eK1
سودا SA01 کارمانیا eK1
سودا SA01 کارمانیا eK1
سودا SA01 کارمانیا eK1
سودا SA01 کارمانیا eK1
سودا SA01 کارمانیا eK1
سودا SA01 یا همان کارمانیا eK1 یک سدان اقتصادی برقی در کلاس C و یا B پلاس به حساب می آید و بر اساس سوزوکی SX4 ساخته شده است. این خودرو قابلیت پیمایش ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلومتر را با هر بار شارژ در نسخه های مختلف دارد و سامانه بازیافت انرژی و تهویه مستقل باتری ها در آن دیده می شود. البته که پیمایش در دسترس این خودرو یا همان eK1 حدود ۳۷۰ کیلومتر است. سودا SA01 جرمی حدود ۱۳۹۰ کیلوگرم را دارد و در حالت شارژ سریع، ظرفیت باتری هایش از ۱۰ تا ۸۰ درصد طی ۲۴ دقیقه تکمیل می شود. همچنین با شارژر خانگی تک فاز SA01 به حدود ۶ ساعت برای تکمیل ظرفیت باتری ها نیاز دارد. این خودرو توان ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر را دارد.
کمپانی سودا سعی کرده تا SA01 را در بازه خودروهای اقتصادی نگه دارد و برای همین از امکان رفاهی زیادی در آن استفاده نکرده است. نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم، جلو آمپر دیجیتال و… از جمله امکانات کارمانیا eK1 است. کارمانیا اعلام کرده که گارانتی کلی ۱۵۰ هزار کیلومتر یا ۵ سال را برای eK1 درنظر گرفته و پیشرانه الکتریکی و مدار کنترل را ۸ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی کرده است. از سویی باتری های خودرو گارانتی ۸ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر را دارد. https://armanekerman.ir/vdcgy39qtak9xu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین