تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۵
۰
plusresetminus
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان:

۲۴ حجره بازار تاریخی قلعه محمود کرمان واگذار می‌شود

کاظم حسین زاده از واگذاری 24 حجره‌ بازار تاریخی قلعه محمود برای تکمیل و راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی شهر کرمان خبر داد.
۲۴ حجره بازار تاریخی قلعه محمود کرمان واگذار می‌شود
به گزارش راه آرمان؛ کاظم حسین‌زاده اظهار کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی با همکاری معاونت امور عمرانی استانداری و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، تعداد ۲۴ حجره موقوفه بازار تاریخی قلعه محمود (واقع در کوچه ۸ خیابان امام خمینی(ره))را به قیمت کارشناسی به صورت اجاره و بر اساس شرایط، ضوابط و نظر کمیته تخصصی معاونت صنایع دستی استان، به تمامی هنرمندان و اساتید فعال در زمینه آموزش، تولید و تجارت صنایع‌دستی واگذار می‌کند.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: بازارچه صنایع‌دستی قلعه محمود کرمان در راستای ترویج و توسعه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در شهر ملی صنایع‌‎دستی راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: از متقاضیان در این زمینه دعوت به عمل می‌آید که مدارک مورد نیاز شامل مجوز فعالیت در حوزه صنایع‌دستی، تعهدنامه کتبی مبنی بر فعالیت مستمر در حجره تحویلی، رزومه و مستندات سوابق کاری (حداقل ۳ سال فعالیت مستمر در رشته شغلی مرتبط با حوزه صنایع‌دستی) به همراه ۱۰ قطعه عکس از آثار تولید شده خود بر روی لوح فشرده یا چاپ رنگی و نامه درخواست را تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه 1401 به واحد حمایت از تولید معاونت صنایع‌دستی استان تحویل دهند.

حسین‌زاده تاکید کرد: درخواست‌های ناقص و بدون مستندات در کمیته تخصصی بررسی نخواهد شد و اسامی متقاضیان واجد شرایط و پذیرفته شده در تاریخ شنبه24 اردیبهشت ماه جاری اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن 03432447074 تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/م
https://armanekerman.ir/vdcfxvdyyw6d0ca.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین